قیمت روز شیرآلات شودر + راهنمای خرید آنلاین

هیچ‌وقت نمی‌توان تاثیر زیبایی و طراحی خاص جزئیات یک ساختمان را نادیده گرفت؛ به خصوص که اگر این جزئیات، شیرآلات ساختمانی باشند. شاید بعضی‌ها تصور کنند این موضوع چندان اهمیتی ندارد و صرفا کارآمد بودن شیرآلات کافیست؛ اما همانطور که شعار تبلیغاتی کارخانه تولید شیرآلات شودر تاکید دارد، جزئیات مهم است. 

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار شیرآلات ساختمانی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کارخانه شیرآلات شودر در سال ۱۳۷۰ با هدف جلب رضایت مشتری، ارائه کیفیت و تناسب قیمت کالا قدم به میدان رقابت گذاشت. مهندسان و طراحان این مجموعه که توجه خاصی به دوام، زیبایی و فناوری روز دنیا دارند همواره در تلاش هستند که شودر صدرنشین این رقابت‌ها باشد.

این مجموعه تولید و عرضه کننده انواع شیرآلات توکار، روکار، توالت، حمام، روشویی، آشپزخانه، علم دوش، چشمی، دیجیتال و……. است. شعار اصلی شودر« چون جزییات مهم است» کاملا در طراحی و ساخت محصولات این مجموعه نمایان است. 

ظرافت، زیبایی، کارایی و کیفیت کالاهای شودر نشان دهنده اصالت و اعتبار این کارخانه است. از مزایای شیرآلات شودر میتوان به اشغال کم فضا، دقت در جزییات، تصفیه آب، نداشتن صدا و نشتی، کاهش مصرف آب، پوشش مدرن و رسوب پذیری کم اشاره کرد. لازم به ذکر است که تیم مشاورین، محققین و مهندسین شودر ترکیبی از افراد لایق ایرانی و آلمانی است.

آریاک سفر

باید توجه داشت که محصولات شودر اصل را فقط از سایت رسمی این کارخانه یا سایت های معتبر دیگر مانند ابزارینا می‌توان خریداری کرد. ابزارینا یک فروشگاه آنلاین فروش تجهیزات شستشو و شیر آلات است. این پلتفرم ارائه دهنده خدماتی مانند ضمانت اصالت، کیفیت و قیمت کالا. امکان مرجوعی به مدت ۷ روز بعد از ثبت فاکتور، گارانتی، ارسال رایگان و پرداخت در محل برای ساکنین شهر تهران است. مشاوران این مجموعه آماده پاسخگویی به سوالات خریداران هستند. کاربران میتوانند برای سفارش و دریافت اطلاعات بیشتر به سایت رسمی ابزارینا مراجعه کنند.

در ادامه بازه قیمت برخی از محصولات شودر موجود در ابزارینا را مشاهده می‌کنید؛

انتهای پیام

مرتبط با : ابزارینا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز