قیمت روز توالت فرنگی گلسار

سرویس بهداشتی یکی از بخش‌های مهم ساختمان است که تقریبا از هیچ بنایی قابل حذف نیست. در زمان گذشته بیشتر خانه‌ها فقط یک توالت زمینی و یک روشویی داشتند؛ ولی با گذشت زمان و تغییر سبک زندگی و پیشرفت تجهیزات، سرویس‌های بهداشتی نیز تغییر کردند و یک مدل جدید با نام توالت فرنگی برای استفاده راحت تر و بهداشتی تر به بازار آمد. در حال حاضر مجموعه‌های زیادی از جمله گلسار فارس، در کشور مشغول تولید تجهیزات بهداشتی ساختمانی هستند و توالت فرنگی گلسار نیز، یکی از تولیدات این مجموعه است که محصولاتش در بازار عرضه می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار تجهیزات بهداشتی ساختمانی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به بررسی ویژگی‌های توالت فرنگی گلسار فارس می‌پردازد؛

توالت فرنگی تاثیر غیرقابل انکاری بر حفظ سلامت بدن دارد. استفاده از این وسیله به دلیل قرارگیری راحت فرم بدن و وارد نشدن فشار اضافه به زانوها و کمر برای سلامت بدن بسیار مفید است. کارخانه چینی گلسار فارس تولید کننده تجهیزات چینی سرویس بهداشتی و توالت فرنگی گلسار است. چینی گلسار یکی از معتبرترین برندهای روز بازار بوده و در ایران فعالیت می‌کند.

چینی گلسار تنوع بسیار بالایی در قسمت تولید توالت فرنگی دارد؛ معمولاً سیستم فلاش تانک توالت های فرنگی چینی گلسار دو زمانه است یعنی یک بار آب با حجم کم و یکبار آب با حجم زیاد تخلیه می شود. در قسمت سیستم تخلیه توالت فرنگی گلسار از دو مدل واترجت «سه شوتینگ» و توربوجت «تک شوتینگ» استفاده می‌شود. درب توالت فرنگی گلسار معمولا دارای آرامبند بوده، شستشو و نظافت‌شان هم بسیار ساده است و از لحاظ لعاب کاری و کیفیت در سطح بالایی قرار دارند.

آریاک سفر

خرید آنلاین توالت فرنگی گلسار

برای خرید انواع چینی توالت فرنگی گلسار می‌توان به پلتفرم ابزارینا مراجعه کرد و از خدمات این مجموعه از جمله ارسال سریع، گارانتی تمام کالاها، حق تعویض یا مرجوع کردن کالا و از همه مهمتر ارائه مشاوره رایگان برای خرید و نصب توالت فرنگی استفاده کرد. خریداران می توانند برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت روز توالت فرنگی گلسار به وبسایت رسمی این مجموعه مراجعه کنند.

در ادامه قیمت روز برخی از مدلهای توالت فرنگی چینی گلسار موجود در استارتاپ ابزارینا را مشاهده می کنید؛

انتهای پیام

مرتبط با : ابزارینا
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز