قیمت روز تلویزیون های ال جی (موجود در بازار)

تلویزیون‌ های ال جی موجود در بازار در بازه 8 میلیون تومان تا 63 میلیون تومان قرار دارند. بنابراین با بودجه زیر 10 میلیون تومان هم خرید تلویزیونی از این برند امکان پذیر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر به دلیل محدودیت واردات اجناس خارجی و مسائل موجود پیرامون آن قیمت برخی لوازم خانگی‌های برند ال جی رشد زیادی داشته است. با این حال امکان خرید تلویزیون‌های ال جی با بودجه کمتر از 10 میلیون تومان هم وجود دارد. در حال حاضر ارزان‌ترین تلویزیون ال جی موجود در بازار فول اچ دی 43LJ55000Gl با قیمت 8 میلیون تومانی است. گران‌ترین تلویزیون این برند هم مدل ۶۵ اینجی اولترا اچ دی 65SJ95000Gl است که برای خرید آن باید 63 میلیون تومان هزینه کرد.

از دیگر مدل های تلویزیون ال جی موجود در بازار که بین این بازه قیمتی قرار دارند می‌توان به تلویزیون ۶۰ اینجی ال جی مدل 60SLJ85000Gl  اولترا اچ‌دی اشاره کرد که به قیمت ۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

از قیمت روز لوازم خانگی باخبر شوید:

آریاک سفر

در حال حاضر دو مدل تلویزیون ۵۵ اینچی ال جی در بازار موجود است که حدود ۹ میلیون تومان تفاوت قیمت دارند؛ علت این تفاوت هم در کیفیت تصویرشان است. تلویزیون ۵۵ اینچی 55UC97000GI با تصویر اولترا اچ‌پی ۳۵ میلیون تومان و مدل 55LJ62500GI با کیفیت تصویر فول اچ دی به قیمت ۲۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

43LJ55000GI نیز یکی دیگر از مدل های اقتصادی تلویزیون ال جی محسوب می‌شود که با تصویر فول اچ دی و صفحه نمایشگر ۴۳ اینچی ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

قدمت برند ال جی

شرکت کره‌ای ال جی از سال 1958 شروع به کار کرد. این شرکت در ابتدا با ادغام دو مجموعه گلدستار و لاکی پدید آمد. شعار این شرکت زندگی خوب است و کیفیت محصولات آن هم در راستای همین شعار پیش می‌رود. محصولات این برند در بازار ایران هم فروخته می‌شود و بسیار مورد استقبال مصرف کنندگان ایرانی قرار گرفته است. انواع محصولات لوازم خانگی آن مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و… آن در بازار ایران وجود دارد.

در حال حاضر این شرکت شعبه‌های مختلفی در دیگر کشورهای جهان دارد و برخی محصولات خود را در این کشورها تولید می‌کند. اما محصولات برند ال جی در هر کشوری که تولید شوند، مورد پذیرش مشتریان هستند و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده‌اند.

مرتبط با : ال جی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز