قیمت دلار 980 تومان دیگر افت کرد

قیمت دلار امروز ( اول مرداد ماه ) در بازار آزاد با 980 تومان افت نسبت به روز گذشته، ۲۱,۸۵۰ (بیست و یک هزار و هشتصد و پنجاه ) تومان معامله شد.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار در بازار امروز تهران سیر نزولی داشت و به کانال ۲۱ هزار تومانی عقب نشینی کرد و 21,850 (بیست و یک هزار و هشتصد و پنجاه ) تومان شد که نسبت به روز قبل ، کاهش 4.48 درصدی را تجربه کرد.
پس از تشدید نوسانات ارزی در بازار و افزایش قیمت دلار تا کانال 26 هزار تومان، از ظهر یکشنبه مدار قیمتی در بازار ارز تغییر جهت داده و با ورود به سیر نزولی شاهد ریزش قیمت ارز هستیم، در واقع قیمت دلار از 26 هزار تومان صبح یکشنبه به 21 هزار و 850 تومان در ظهر روز چهارشنبه رسیده است و فعالان بازار پیش بینی می کنند که قیمت دلار در ساعات پایانی معاملات امروز کاهش بیشتری را تجربه کند.

قیمت دلار در صرافی های بانکی

به گزارش دنیای اقتصاد، صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش 100 تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل، 20 هزار و 350 تومان اعلام کردند، این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 19 هزار و 650 تومان خریداری می‌کنند.
طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با کاهش 100 تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل 23 هزار و 350 تومان اعلام شد؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها 22 هزار و 650 تومان درج شد.
یکی از نشانه‌هایی که کارشناسان ارزی را هم به کاهش قیمت ارز در روزهای آینده امیدوار کرده، اختلاف بالای قیمت خرید و فروش ارز در صرافی‌های بانکی است؛ فعالان بازار معتقدند بازارساز به‌زودی با ورود جدی به بازار قیمت‌ها را برمی‌گرداند و شاید اتفاقی مشابه شهریور 97 در انتظار بازار باشد.

آریاک سفر

 

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز