قیمت دلار 600 تومان ارزان شد / بازگشت دلار به کانال 30 هزار تومانی

لست سکند

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار امروز دوشنبه 21 مهرماه 1399 با کاهش 600 تومانی روبرو شده و هر دلار آمریکا در بازار غیررسمی به قیمت 30600 تومان معامله می شود.

به گزارش کاماپرس، تمهیدات بانک مرکزی مبنی بر افزایش عرضه ارز و باز گذاشتن دست صرافی ها و بانک ها برای خرید ارز تا سقف 500 هزار دلار تا حدودی جواب داد و بازار روند نزولی به خود گرفت.

در بازار امروز می شد نگرانی را در سیمای برخی معامله گران که دلار بالای 30 هزارتومان خریداری کرده بودند مشاهده کرد چرا که برخی تحلیل گران معتقدند حتی بدون انتخاب جو بایدن نیز حباب قیمت دلار آماده ترکیدن است و در این صورت خریداران دلار بالای 30 هزار تومان باید زیان های سنگینی بابت ریسک خود بپردازند.

البته دیدگاه های مخالفی نیز وجود دارد که معتقدند دلار تا زمان انتخابات آمریکا نه تنها به زیر 30 هزارتومان سقوط نمی کند بلکه افزایش روزانه خود را به زودی از سرخواهد گرفت.

به هر شکل بنا به اعلام دنیای اقتصاد، قیمت دلار امروز با 600 تومان کاهش به ۳۰,۶۰۰ (سی هزار و ششصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۹۷ درصدی داشته است.

راز آسمان پایتخت

اخبار مهم مرتبط را بخوانید:

یورو که دیروز در برابر جهش قیمت مقاومت کرده بود امروز نیز بدون تغییر باقی ماند و ۳۶,۸۸۱ (سی و شش هزار و هشتصد و هشتاد و یک ) تومان قیمت خورد.

همچنین درهم امارات (حواله) که در افزایش و کاهش یار نزدیک دلار آمریکا به شمار می رود با کاهش ۲.۸۴ درصدی نسبت به روز قبل ، ۸,۴۵۰ (هشت هزار و چهارصد و پنجاه ) تومان معامله شد.

همچنین لیر ترکیه هم مثل روزهای اخیر با کاهش ۱.۹۴ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳,۹۱۷ (سه هزار و نهصد و هفده ) تومان معامله شد.

و نهایتا دلار کانادا امروز با کاهش ۰.۰۹ درصدی، از ۲۳,۷۸۳ (بیست و سه هزار و هفتصد و هشتاد و سه ) تومان به ۲۳,۷۶۱ (بیست و سه هزار و هفتصد و شصت و یک ) تومان رسید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت دلار 600 تومان ارزان شد / بازگشت دلار به کانال 30 هزار تومانی

  1. حسین گفته:

    دلار 1000 نومانی را به 3600 رسوندید،3600 به 18000 تومان آقای روحانی توی چشم همه زل زد و گفت ما مشکلی نداریم موقتیه، الان هم 31000 تومان میرسونند تا به 30000 تومان راضی باشید!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز