قیمت دلار 500 تومان گران شد

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار امروز شنبه 8 آذرماه 1399 با افزایش 500 تومانی مواجه شد و به کانال 25 هزار و 100 تومانی بازگشت.

به گزارش کاماپرس، در حالی که روند قیمت دلار طی روزهای گذشته کاهشی بود و انتظار می رفت امروز نیز شاهد کاهش قیمت ارز آمریکایی باشیم اخبار و تحولات سیاسی یک بار دیگر جهت قیمت ارز را معکوس کرد.

این طور به نظر می رسد که واسطه گران و دلالان بازار غیررسمی ارز با استفاده از جو روانی ایجاد شده در پی ترور دانشمند هسته ای کشورمان، امروز قیمت ها را بالا بردند. برخی اخبار که در روزهای قبل نیز به شکل زمزمه شنیده می شد و اثری بر بازار نداشت – اخباری همچون آمادگی امریکا برای بمباران تاسیسات هسته ای نطنز یا آمادگی نیروهای ارتش اسرائیل برای مقابله با ایران – امروز یادآوری شد و به جو روانی بازار دامن زد.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد، قیمت دلار در بازار آزاد، امروز شنبه هشتمین روز آذرماه تحت تاثیر همین اخبار با افزایش 500 تومانی به ۲۵,۱۰۰ (بیست و پنج هزار و یکصد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۱.۹۹ درصدی داشته است.

با این حال دلار در بازار متشکل امروز همچنان روند کاهشی داشت و با کاهش ۱.۸ درصدی، از ۲۴,۰۷۳ (بیست و چهار هزار و هفتاد و سه ) تومان به ۲۳,۶۴۸ (بیست و سه هزار و ششصد و چهل و هشت ) تومان رسید.

آریاک سفر

نرخ یورو در بازار آزاد امروز با افزایش ۰.۱۴ درصدی، از ۲۹,۳۷۲ (بیست و نه هزار و سیصد و هفتاد و دو ) تومان به ۲۹,۴۱۴ (بیست و نه هزار و چهارصد و چهارده ) تومان رسید. قیمت درهم امارات (حواله) هم امروز نسبت به ۲ روز پیش، با ۲۵۰ تومان افزایش، ۷,۱۰۰ (هفت هزار و یکصد ) تومان نرخ گذاری شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز