قیمت دلار 50 تومان افت کرد/ موج بهبودی از کرونای ترامپ خوابید

لست سکند

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار امروز چهارشنبه 16 مهرماه 1399 با کاهش 50 تومانی به 29450 تومان رسید.

به گزارش کاماپرس، بازگشت ترامپ به کاخ سفید و نجات وی از کرونا موجی را در دو روز گذشته در بازار ارز کشور ایجاد کرد که به نظر می رسد طی دیروز و امروز این موج فروکش کرده است.

بازار ارز امروز سیگنال سیاسی افزاینده ای دریافت نکرد و آرامش در این بازار حاکم بود. ضمن آن که گزارش ها از کاهشی بودن معاملات عمده حکایت دارد و در این صورت باید در انتظار تداوم روند کاهش قیمت دلار در بازار اسکناس نیز باشیم.

جزئیات قیمت های جدید ارزهای پرتقاضا

بنا به اعلام دنیای ا اقتصاد، قیمت دلار امروز چهارشنبه 16 مهرماه 1399 به ۲۹,۴۵۰ (بیست و نه هزار و چهارصد و پنجاه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۱۷ درصدی داشته است.

راز آسمان پایتخت

نرخ یورو نیز امروز با کاهش ۰.۵۶ درصدی، از ۳۴,۷۸۹ (سی و چهار هزار و هفتصد و هشتاد و نه ) تومان به ۳۴,۵۹۷ (سی و چهار هزار و پانصد و نود و هفت ) تومان رسید.در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل ، با ۲۶۳ تومان کاهش، ۳۸,۰۲۲ (سی و هشت هزار و بیست و دو ) تومان نرخ گذاری شد.

همچنین لیر ترکیه با کاهش ۱.۱۸ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳,۷۸۲ (سه هزار و هفتصد و هشتاد و دو ) تومان معامله شد.

دلار کانادا امروز با کاهش ۰.۴۶ درصدی، از ۲۲,۲۴۵ (بیست و دو هزار و دویست و چهل و پنج ) تومان به ۲۲,۱۴۲ (بیست و دو هزار و یکصد و چهل و دو ) تومان رسید.در بازار امروز دلار استرالیا نسبت به روز قبل ، با ۱۲۳ تومان کاهش، ۲۱,۱۴۲ (بیست و یک هزار و یکصد و چهل و دو ) تومان نرخ گذاری شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت دلار 50 تومان افت کرد/ موج بهبودی از کرونای ترامپ خوابید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز