قیمت دلار 100 تومان افت کرد

لست سکند

بر اساس گزارش رسانه‌ها قیمت دلار در بازار غیررسمی ارز امروز دوشنبه 28 مهرماه 1399 با 100تومان کاهش به ۳۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

به گزارش کاماپرس، نرخ دلار امروز اندکی از تب و تاب افتاد و 100 تومان عقب نشست. برخی معامله گران معتقدند دلار در حال نفس‌گیری است تا دور جدیدی از افزایش قیمت را آغاز کند.

نکته جالب توجه این که نرخ حواله درهم امروز افزایشی بود ولی سیگنال افزایشی درهم توسط معامله گران دلار نادیده گرفته شد. این امر می تواند به دلیل افزایش ریسک معاملات دلار با نزدیک شدن به موعد انتخابات آمریکا باشد.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد، قیمت دلار امروز دوشنبه به ۳۱,۸۰۰ (سی و یک هزار و هشتصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۳۲ درصدی داشته است. یورو امروز با کاهش ۰.۰۶ درصدی، از ۳۷,۴۰۲ (سی و هفت هزار و چهارصد و دو ) تومان به ۳۷,۳۸۳ (سی و هفت هزار و سیصد و هشتاد و سه ) تومان رسید.

جزئیات تغییر قیمت سایر ارزهای معتبر

راز آسمان پایتخت

نرخ یورو نیز امروز با کاهش ۰.۰۶ درصدی، از ۳۷,۴۰۲ (سی و هفت هزار و چهارصد و دو ) تومان به ۳۷,۳۸۳ (سی و هفت هزار و سیصد و هشتاد و سه ) تومان رسید.

در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل ، با ۱۰۵ تومان افزایش، ۴۱,۲۸۴ (چهل و یک هزار و دویست و هشتاد و چهار ) تومان نرخ گذاری شد.

درهم امارات (حواله) امروز با افزایش ۱.۹۶ درصدی، از ۸,۷۷۰ (هشت هزار و هفتصد و هفتاد ) تومان به ۸,۹۴۶ (هشت هزار و نهصد و چهل و شش ) تومان رسید.

همچنین لیر ترکیه با افزایش ۲.۷۸ درصدی نسبت به روز قبل ، ۴,۲۰۰ (چهار هزار و دویست ) تومان معامله شد.

دلار کانادا امروز با افزایش ۰.۰۹ درصدی، از ۲۴,۱۸۶ (بیست و چهار هزار و یکصد و هشتاد و شش ) تومان به ۲۴,۲۰۸ (بیست و چهار هزار و دویست و هشت ) تومان رسید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار سکه و طلا، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز