قیمت دلار همچنان به پیش می‌تازد

دلار بلاخره کانال‌های بالاتر قیمتی را برای ادامه مسیر خود انتخاب کرد. اکنون قیمت اسکناس آمریکایی با رشد 190 تومانی که نسبت به دیروز داشته به محدوده قیمتی 26 هزار و 99 تومانی رسید. موضع گیری‌های سیاسی اخیر طرف‌های غربی، مذاکرات وین را به سمتی کشانده که بسیاری از دلالان ارزی انتظار نتیجه مثبتی را ندارند. به همین دلیل قیمت ارز روند صعودی پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز و دلار اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی از معامله گران افزایش تقاضای حواله‌ای را دلیل اصلی این صعود قیمتی بیان کرده‌اند. در این میان عده‌ای دیگری دلیل رشد نرخ دلار را در افزایش قیمت درهم جست و جو می‌کنند. نرخ درهم در کانال قیمتی 7 هزار تومانی قرار دارد؛ این پول عربی در نیمه امروز توانست مرز 7 هزار و 120 تومانی را هم رد کند. این مقدار در مقایسه با روز گذشته 30 تومان افزایش داشت.

البته حوادث پیش آمده در فضای بازار طلای جهانی و کاهش شدید قیمتی آن هم در این روند صعودی بی‌اثر نبوده است. با نزول قیمت طلا در بازار جهانی، توجهات به ارز معروف خارجی بیشتر و باعث افزایش قیمتی آن شد.

آریاک سفر

قیمت ارزها در ایران پایین نمی‌آید!

فعالان بازار ارز معتقدند تنش‌های منطقه‌ای و بین المللی مهم‌ترین عامل برای افزایش قیمت دلار در چند روز اخیر بود. به عبارتی همین امر به افزایش تقاضا برای این اسکناس آمریکایی دامنه زده است. به نظر فعالان بعید است قیمت کلیه ارزها در ایران نزولی شود. مگر اینکه با وقوع اتفاق خاصی، درآمدهای ارزی دولت افزایش پیدا کند.

با افزایش قیمتی دلار، عرضه این پول خارجی در بازار متشکل ارزی، 20 درصد نسبت به دیروز بالا رفته و روی رقم 7 میلیون و 708 هزار قرار گرفت. در واقع عرضه این پول به طرز معناداری از مقدار متوسط بیشتر است. شاید این کار به صورت مقطعی باعث نزول قیمت دلار شود.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز