قیمت دلار به نیمه کانال 32 هزار تومان نزدیک شد

لست سکند

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار امروز یکشنبه 27 مهرماه 1399 با 400 تومان افزایش به 32 هزار و 400 تومان رسید.

به گزارش کاماپرس، در روز ابتدایی بعد از تعطیلات 28 صفر و شهادت امام رضا (ع) بازار ارز روند صعودی به خود گرفت و قیمت دلار گران تر شد. این فعل و انفعالات حکایت از آن دارد که طی تعطیلات اخیر معامله کنندگان ارز همچنان بر سنگین بودن کفه شانس پیروزی ترامپ باور دارند و با این که تردیدهای جدی در مورد افزون بودن شانس ترامپ بر بایدن وجود دارد، تخم مرغ های خود را همچنان در سبد پیروزی ساکن فعلی کاخ سفید قرار می دهند.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد، قیمت دلار امروز با 400 تومان افزایش، رشدی معادل با ۱.۲۳ درصد را تجربه کرد و  از ۳۲,۰۰۰ (سی و دو هزار) تومان به ۳۲,۴۰۰ (سی و دو هزار و چهارصد ) تومان رسید. در مقابل  یورو امروز بدون تغییر بود و ۳۷,۵۲۰ (سی و هفت هزار و پانصد و بیست ) تومان نرخ گذاری شد. پوند امروز بدون تغییر بود و ۴۱,۳۰۸ (چهل و یک هزار و سیصد و هشت ) تومان قیمت خورد.

سیگنال افزایشی درهم امارات به دلار

درهم امارات (حواله) که همیشه نوسان های دلار با این ارز هماهنگ عمل می کند امروز نسبت به ۴ روز پیش(قبل از تعطیلات اخیر)، با ۱۶۰ تومان افزایش، ۸,۸۸۰ (هشت هزار و هشتصد و هشتاد ) تومان نرخ گذاری شد.

راز آسمان پایتخت

لیر ترکیه، امروز به ۴,۰۸۳ (چهار هزار و هشتاد و سه ) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، افزایش ۰.۳۱ درصدی داشته است.

در بازار امروز دلار کانادا که ارز توصیه شده توسط بانک گلدمن ساکس برای سرمایه گذاری است نسبت به روز قبل بدون تغییر ماند و ۲۴,۲۶۲ (بیست و چهار هزار و دویست و شصت و دو ) تومان نرخ گذاری شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز