قیمت دلار مرز 31 هزار تومان را پشت سر گذاشت

لست سکند

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار امروز یکشنبه 20 مهرماه 1399 با افزایش قابل توجهی مواجه شده و در کانال 31 هزار تومان پیش رفته است.

به گزارش کاماپرس، رشد قیمت دلار تا کجا ادامه خواهد داشت؟ این پرسشی است که مردم با نگرانی مطرح می کنند چرا که افزایش نرخ ارز بعد از مدت کوتاهی خود را به شکل تورم در اقلام معیشتی و مصرفی خود را به زندگی اقشار مختلف خصوصا اقشار حقوق بگیر و کارگر تحمیل خواهد کرد.

گزارش ها از قیمت دلار در بازار غیررسمی ارز ضد و نقیض است اما طبق آنچه دنیای  اقتصاد اعلام کرده نرخ دلار امروز در بازار حدود 31 هزار و 200 تومان بوده است. برخی کانال ها و شبکه های اجتماعی نرخ دلار را بیش از 31 هزار و 500 تومان نیز اعلام کرده اند.

قیمت یورو ثابت ماند

به هر شکل بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت دلار امروز یکشنبه 20 مهرماه 1399 با افزایش 450 تومانی و  ۱.۴۴ درصدی، از ۳۰,۷۵۰ (سی هزار و هفتصد و پنجاه) تومان به ۳۱,۲۰۰ (سی و یک هزار و دویست) تومان رسیده است.

راز آسمان پایتخت

قیمت یورو، امروز به ۳۶,۳۴۹ (سی و شش هزار و سیصد و چهل و نه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است.در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل بدون تغییر است و ۴۰,۱۴۷ (چهل هزار و یکصد و چهل و هفت ) تومان نرخ گذاری شد.

درهم امارات (حواله) که چشم معامله گران دلار همیشه به این ارز است نیز امروز با افزایش ۱.۵۱ درصدی، از ۸,۴۵۰ (هشت هزار و چهارصد و پنجاه ) تومان به ۸,۵۸۰ (هشت هزار و پانصد و هشتاد ) تومان رسید.

نرخ دلار کانادا امروز بدون تغییر نسبت به روز پیش، ۲۳,۴۴۰ (بیست و سه هزار و چهارصد و چهل) تومان نرخ گذاری شد اما دلار استرالیا با افزایش ۱.۰۵ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۲,۵۶۳ (بیست و دو هزار و پانصد و شصت و سه ) تومان معامله شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت دلار مرز 31 هزار تومان را پشت سر گذاشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز