قیمت دلار سد 23 هزار تومان را شکست

براساس گزارش های منتشر شده از بازار ارز، امروز قیمت دلار صرافی ها نیمه کانال 22 هزار تومان را شکست و به 22 هزار و 650 تومان رسید و این درحالی بود که واسطه ها در بازار غیر رسمی قیمت این ارز را 23 هزار تومان اعلام می کردند.

به گزارش کاماپرس، در حالی که روز گذشته دلار در صرافی‌های بانک‌ها با قیمت 22 هزار و 450 تومان فروخته می شد، امروز (بیست ‌و سوم تیرماه) قیمت آن با افزایش 100 تومانی، ۲۲ هزار و ۵۵۰ تومان شد.
علاوه بر افزایش قیمت دلار، نرخ یورو هم بالا رفت و ۲۴ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام شد، قیمت خرید یورو هم در صرافی‌های بانک ها ۲۴ و ۶۵۰ هزار تومان شد.
در این میان براساس قیمت رسمی اعلام شده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای امروز (دوشنبه)، هر دلار آمریکا، مانند روزهای گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد، هر پوند انگلیس ۵۳ هزار و ۱۴۹ ریال و هر یورو نیز ۴۷ هزار و ۵۷۴ ریال ارزش‌گذاری شد.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد در بازار آزاد نیز نرخ ارز ترمز برید و قیمت دلار به 23 هزار تومان رسید. این در حالیست که بر اساس گزارش این روزنامه قیمت یورو نیز در بازار آزاد به 25800 تومان رسیده که نسبت به دیروز 300 تومان گران تر است.

نگاهی به قیمت سایر ارز ها بر اساس اعلام بانک مرکزی

به گزارش ایرنا، با توجه به گزارش بانک مرکزی از میان 47 ارز رسمی، شاهد رش قیمت در میان ۲۳ ارز بودیم؛ هر فرانک سوئیس ۴۴ هزار و ۶۹۷ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۵۷۹ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۴۶۲ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۸۸ ریال، روپیه هند ۵۵۸ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۶ هزار و ۳۵۱ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۲۴۲ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۳۲۲ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۱۹ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۳۰ هزار و ۹۳۷ ریال قیمت خورد.
نرخ دلار نیوزیلند هم ۲۷ هزار و ۶۰۷ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۵۰۷ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۱۱۷ ریال، روبل روسیه ۵۹۳ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۱۲ ریال تعیین شد.

آریاک سفر

در این باره بیشتر بخوانید:

 

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت دلار سد 23 هزار تومان را شکست

  1. مت9 گفته:

    اگه واردات هدفمند باشه و جلوی قاچاق گرفته بشه دلار جایی برای خرج نخواهد داشت
    منافع برخی اجزاء دولت با دلالان گره خورده و مشورت غلط هم از ناحیه اونهاست
    متاسفانه مشاورین دولت از دوسال قبل پیشنهاد دلار 25 هزارت تومانی رو داده بودند دولت هم کورکورانه حرف آنان را آیینه راه خود قرار داده
    این مشاورین از سنخ همان جمشیدآموزگار هستند که شاه بدبخت پهلوی را به خاک سیاه نشاند
    وضعیت فعلی دولت از وضعیت سال 67 بدتر نیست اما با سیاست فؤدالی دولت وضعیت بهتر از این نمی شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز