قیمت دلار صرافی و آزاد به کانال 27 هزار تومان خیز برداشت

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار در صرافی بانک ملی و بازار غیررسمی ارز امروز با افزایش مواجه شد و دلار آزاد بار دیگر در آستانه ورود به کانال 27 هزار تومان قرار گرفت.

به گزارش کاماپرس، عطش تقاضا برای دلار همچنان بالا است و با وجودی که بورس با رشد دو روز اخیر خود به بازار ارز سیگنال های منفی و بازدارنده می دهد، دلار همچنان در شیب صعودی قرار دارد. امروز بسیاری از معامله گران در انتظار کاهش قیمت این ارز بودند اما افزایش قیمت دلار آنها را غافلگیر کرد. این درحالی بود که به نظر می رسد بازارساز از رشد نرخ دلار ابایی ندارد و قیمت های ثبت شده روی تابلوی صرافی بانک ها نیز نشان دهنده عزم بازارساز برای همسویی با بازار آزاد است. باید منتظر ماند ودید این سیاست می تواند نرخ ارز را به تعادل بازگرداند یا خیر.

افزایش 300 درصدی قیمت دلار صرافی ها در یک روز

بنابه اعلام دنیای اقتصاد قیمت دلار امروز به ۲۶,۹۰۰ (بیست و شش هزار و نهصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۷۴ درصدی داشته است.

این درحالیست که صرافی بانک ملی و سایر صرافی‌های بانک‌ها امروز، بیست‌وششم شهریور ماه، قیمت دلار را برای فروش به متقاضیان واجد شرایط ۲۶ هزار و ۶۵۰ تومان ثبت کرده‌اند که نسبت به دیروز تقریبا ۳۰۰ درصد افزایش داشته است. ضمنا این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۶ هزار و ۵۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

آریاک سفر

یورو امروز در بازار آزاد با کاهش ۰.۱۳ درصدی، از ۳۱,۶۶۰ (سی و یک هزار و ششصد و شصت ) تومان به ۳۱,۶۲۰ (سی و یک هزار و ششصد و بیست ) تومان رسید.

این قیمت اندکی از قیمت یورو در صرافی های بانکی بالاتر بود و قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۳۱ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام شده است. همچنین قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۳۱ هزار و ۴۵۰ تومان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز