قیمت دلار در تعطیلات صعودی است یا نزولی؟

قیمت دلار در نخستین روز هفته جاری و بدون ثبت افزایش یا کاهش محسوسی در مقایسه با روز گذشته(جمعه)، 17 هزار و 300 تومان فروخته می شود اما فشار تقاضای خرید همچنان در بازار قابل مشاهده است.

به گزارش کاما پرس، صرافی‌های بانک‌ها امروز( سوم خرداد ماه) قیمت دلار را برای فروش ۱۷ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام کردندکه این رقم نسبت به جمعه هفته گذشته تقریبا بدون تغییر قابل توجهی بوده است، به عبارت دیگر دلار با ثبات نرخ به تعطیلات عید فطر می رود.
اگرچه نرخ دلار تغییر محسوسی را طی روزهای گذشته نداشته است اما بررسی دقیق تر قیمت دلار نشان می دهد که امروز قیمت دلار مانند ۲ روز پیش با کاهش نامحسوسی روبرو بوده است، دلار که در دو روز پیش به ۱۷,۳۰۵ (هفده هزار و سیصد و پنج ) تومان رسیده بود، شنبه سوم خرداد با افت ۰.۰۲ درصدی به ۱۷,۳۰۰ (هفده هزار و سیصد ) تومان رسیده است البته این رقم قابل توجه و چشمگیر نیست.
درحالی که دلار با نرخ 17 هزار و 300 تومان به فروش می رسد اما صرافی‌های بانک ها دلار را از مردم با قیمت ۱۷ هزار و ۲۰۰ تومان خریداری می‌کنند.
قیمت یورو
درشرایطی که نرخ دلار نسبت به روزهای گذشته تغییر قابل توجهی نداشته است، یورو هم روندی مشابه دلار طی کرده و بررسی ها نشان می دهد که یورو، امروز (سوم خرداد ماه) به 18 هزار و 800 تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۰۲ درصدی را تجربه کرده است.
اگرچه قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان بوده، قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها ۱۸ هزار و ۷۰۰ تومان است.

با این شرایط باید در انتظار پایان تعطیلات عید فطر ماند و عرضه و تقاضا در پایان هفته بررسی کرد چرا که به نظر نمی رسد در دو روز تعطیلی پیش رو دلار نوسان شدیدی داشته باشد و از کانال 17 هزار تومان به کانال های پائینی و بالایی برود.

آریاک سفر

انتهای پیام

 

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز