قیمت دلار به نیمه کانال 22 هزار تومان برگشت

لست سکند

با وجود افزایش چشمگیر نرخ دلار در روز گذشته، امروز (28 مرداد) قیمت دلار در بازار آزاد کاهشی شد و به نیمه کانال 22 هزار تومان بازگشت.

به گزارش کاماپرس، درحالی که امروز بازار ارز با افزایش قیمت دلار و یورو در صرافی‌های بانکی همراه بود، قیمت این ارزها در بازار غیررسمی روندی کاهشی داشت.
بررسی بازار ارز نشان می دهد که نرخ دلار با افزایش ۵۰ تومانی در صرافی‌های بانکی نسبت به روز کاری گذشته، با قیمت ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته شد، بر این اساس دلار در این صرافی‌ها به بهای ۲۲ هزار و ۴۰۰ تومان خریداری و بهای ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته شد.
قیمت خرید و فروش هر دلار آمریکا در بازار آزاد، از محدوده قیمت ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان آغاز شد، اما به تدریج با کاهش قیمت مواجه شد و در این لحظات دلار با بازگشت به کانال ۲۲ هزار تومانی در محدوده قیمت ۲۲ هزار و ۹۰۰ تومان در حال معامله است.

نگاهی به نرخ یورو

به گزارش ایرنا، تابلوی صرافی‌های بانکی برای خرید و فروش یورو هم شاهد افزایش بهای ۱۰۰ تومانی بود.
به این ترتیب خرید یورو در این صرافی‌ها با قیمت ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان انجام شد و عدد ۲۶ هزار و ۷۰۰ تومان هم برای فروش هر یورو در این صرافی‌ها ثبت شد.
در سامانه سنا هم در روزکاری گذشته، برای فروش هر یورو مبلغ میانگین ۲۶ هزار و ۳۶۰ تومان و برای فروش دلار هم رقم میانگین ۲۲ هزار و ۴۵۴ تومان ثبت شده است. این ارقام گویای افزایش حدود ۶۰۰ تومانی بهای دلار و یورو در سامانه سنا نسبت به روز پیشین است.
در سوی دیگر در سامانه نیما هم طی روز معاملاتی گذشته، اعداد نشان دهنده کاهش ۳۰۰ تومانی قیمت حواله یورو و دلار هستند و فروش هر حواله یورو در این روز با میانگین قیمت ۲۳ هزار و ۲۱۹ تومان و هر حواله دلار با میانگین قیمت ۱۸ هزار و ۷۳۴ تومان انجام شد.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز