قیمت دلار با 500 تومان افزایش به 27 هزار تومان نزدیک شد

لست سکند

قیمت دلار امروز با افزایش نرخ نسبت به روز گذشته مواجه شد به صورتی که بر اساس گزارش رسانه ها در بازار غیررسمی قیمت هر دلار به 26900 تومان رسیده است.

به گزارش کاماپرس، دومین روز نزولی بورس روند قیمت دلار را صعودی کرد و امروز دلار 500 تومان افزایش قیمت داشت. برخلاف روز گذشته که بازار ارز تحت تاثیر نوسانات منفی بورس قرار نگرفت، امروز قرمز پوش بودن بورس بازار ارز را به شدت تحت تاثیر قرار داد.

انتظار می رفت نامه سه کشور اروپایی به سازمان ملل مبنی بر فاقد اثر قانونی بودن درخواست آمریکا برای راه اندازی مکانسیم ماشه، دلار را همچون دیروز کاهشی کند اما این نامه تاثیری بر روند صعودی بازار نداشت.

بر این اساس بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت دلار امروز – در لحظه تنظیم این خبر ساعت 12 ظهر یکشنبه 30 شهریورماه 1399 –  با افزایش ۱.۸۵ درصدی، از ۲۶,۴۰۰ (بیست و شش هزار و چهارصد ) تومان به ۲۶,۹۰۰ (بیست و شش هزار و نهصد ) تومان رسیده است. همچنین نرخ درهم امارات (حواله) که جزو ارزهای تاثیرگذار بر دلار نیز محسوب می شود با افزایش ۱.۶۲ درصدی نسبت به روز قبل ، ۷,۴۰۰ (هفت هزار و چهارصد ) تومان معامله شد.

در بازار امروز یورو نسبت به روز قبل بدون تغییر است و ۳۱,۲۴۱ (سی و یک هزار و دویست و چهل و یک ) تومان نرخ گذاری شد.

راز آسمان پایتخت

پوند، امروز به ۳۴,۰۷۹ (سی و چهار هزار و هفتاد و نه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است.

لیر ترکیه که در روزهای اخیر وضعیت نامطلوبی در برابر دلار آمریکا داشته در برابر ریال در حال تقویت شدن است به صورتی که امروز به ۳,۵۸۹ (سه هزار و پانصد و هشتاد و نه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۴۲ درصدی داشته است.

در بازار امروز دلار کانادا نسبت به روز قبل بدون تغییر است و ۱۹,۹۹۰ (نوزده هزار و نهصد و نود ) تومان نرخ گذاری شد.

نرخ دلار در صرافی ملی

دلار امروز در صرافی ملی نیز افزایش قیمت داشت به صورتی که قیمت خرید دلار آمریکا ۲۶,۶۵۰(بیست و شش هزار و ششصد و پنجاه تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۶,۷۵۰(بیست و شش هزار و هفتصد و پنجاه تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو 31,500(سی و یک هزار و پانصد تومان) و قیمت فروش یورو 31,600(سی و یک هزار و ششصد تومان) است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز