قیمت دلار امروز ثابت ماند

براساس گزارش های میدانی، امروز نرخ دلار در صرافی های بانکی ثابت ماند و بدون تغییر نسبت به روز گذشته عرضه شد.

به گزارش کاماپرس، دلار که از روز سه شنبه وارد کانال 18 هزار تومان شده بود، امروز (دوازدهم تیرماه) در صرافی های بانک ها، با قیمت ۱۸هزار و ۹۵۰ تومان فروخته شد و در مقایسه با روز چهارشنبه ثابت ماند، این صرافی ها دلار را با قیمت ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری می‌کنند.
همچنین طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۲۱ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شده است، همچنین قیمت خرید یورو هم در این صرافی‌ها ۲۱ هزار تومان است.
ناگفته نماند که ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

افزایش نرخ 25 ارز

آریاک سفر

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۵ ارز مانند یورو و پوند افزایش و ۹ ارز دیگر کاهش و نرخ دلار و ۱۲ ارز دیگر هم ثابت ماند.
به گزارش ایلنا، براساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (پنج شنبه دوازدهم تیرماه ۹۹) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با افزایش ۴۰۱ ریالی به قیمت ۵۲ هزار و ۴۱۹ ریال و هر یورو نیز با رشد ۸۱ ریالی به قیمت ۴۷ هزار ۲۷۸ ریال اعلام شد.
افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۴ هزار و ۳۸۲ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۵۱۵ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۴۲۳ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۴۵ ریال، روپیه هند ۵۵۷ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۶ هزار و ۴۷۶ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۶۰ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۶۱ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۱۹ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۳۰ هزار و ۸۷۵ ریال قیمت خورد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز