قیمت دلار آماده پیشروی در کانال 23 هزار تومان

بررسی نرخ ارز در بازار آزاد طی امروز (2 شهریور) حکایت از افزایش قیمت دلار و ورود دلار به کانال 23 هزار تومان دارد.

به گزارش کاماپرس، همگام با ریزش بازار سرمایه طی دو روز گذشته انتظار می رفت که نقدینگی از بورس به سمت بازار ارز حرکت کرده و نرخ دلار افزایش یابد، این پیش بینی با رشد قیمت دلار در روز گذشته و ورود به کانال 23 هزار تومان عملیاتی شد و این احتمال وجود دارد که دلار در کانال 23 هزار تومان باقی بماند و نرخ آن در روزهای آتی افزایش یابد.

در حال حاضر نرخ دلار در صرافی های بانکی نسبت به آخرین نرخ رسمی اعلام شده تغییر نکرده و همان 22 هزار و 500 تومان است اما قیمت دلار در بازار آزاد 23 هزار و 30 تومان بوده و از مرز 23 هزار تومان رد شده است.

نگاهی به قیمت دلار در بازار آزاد و صرافی های بانکی درروزهای اخیر نشان می دهد که بازارساز رویه ثبات قیمت را در پیش گرفته و حرکتی خلاف بازار ندارد، تجربه ماه های اخیر نشان می دهد که بازار ساز همگام با نرخ دلار در بازار آزاد پیش رفته و به ندرت شاهد حرکت معکوس از سوی بازارساز بودیم.

آریاک سفر

نرخ دلار و یورو

به گزارش تسنیم،‌ در بازار آزاد هم‌اکنون – در ساعت 12 و 40 دقیقه ظهر امروز –  قیمت دلار با افزایش نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل 23 هزار و 30 تومان، یورو 27 هزار تومان و درهم امارات 6 هزار و 320 تومان اعلام شده است.
صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را برای فروش به مردم با ثبات نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل 22 هزار و 500 تومان اعلام کرده‌اند، این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 22 هزار و 400 تومان خریداری می‌کنند.
امروز قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها بدون تغییر نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل 26 هزار و 700 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها 26 هزار و 600 تومان درج شده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز