قیمت دلار در آستانه ورود به کانال 23 هزار تومان

قیمت دلار امروز (پنجشنبه 30 مرداد) در بازار آزاد رشد کرد و در یک قدمی ورود به کانال 23 هزار تومان قرار گرفت.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار با رشد ۱۸۰ تومانی نسبت به روز گذشته، ۲۲,۹۰۰ (بیست و دو هزار و نهصد ) تومان معامله شد، به گزارش رسانه ها امروز نرخ دلار با افزایش ۰.۷۸ درصدی، از ۲۲,۷۲۰ (بیست و دو هزار و هفتصد و بیست ) تومان به ۲۲,۹۰۰ (بیست و دو هزار و نهصد ) تومان رسید، قیمت دلار در صرافی ملی ایران هم ۲۲ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شد.
طی روزهای اخیر ارزش دلار روندی نزولی را در بازار آزاد طی کرد اما امروز برخلاف روزهای گذشته شاهد افزایش قیمت دلار بودیم ضمن اینکه ارزش دلار جهانی هم پس از پنج ریزش متوالی در برابر ارزهای مهم، سرانجام صعودی شد.
یورو هم امروز با افزایش ۰.۷۴ درصدی، از ۲۶,۸۰۰ (بیست و شش هزار و هشتصد ) تومان به ۲۷,۰۰۰ (بیست و هفت هزار) تومان رسید؛ همچنین قیمت پوند نسبت به روز قبل ، با ۱۲۶ تومان افزایش، ۳۰,۲۰۰ (سی هزار و دویست ) تومان نرخ گذاری شد.

وضعیت دلار در هفته های آتی

به گزارش ایسنا، بهبود ارزش دلار طی امروز در شرایطی است که شاون اوزبورن، تحلیل گر بازار ارز اسکوشیا بانک می گوید: معتقدم در میان مدت دلار در موضع ضعف باقی خواهد ماند اما سقوط نخواهد کرد. این امکان وجود دارد که اگر رقبای دلار ضعیف ظاهر شوند، وضعیت به نفع دلار تغییر کند و از نظر بنیادین نیز در ماه های پیش رو دلیلی برای یک ریزش بسیار گسترده وجود ندارد.
رونالد سیمپسون، استراتژیست مسائل ارزی در موسسه اکشن اکونومیکس هم معتقد است: به صورت کلی می توان گفت اگر خبری از یک بسته حمایتی دیگر نباشد برای دلار خوب می شود چون چاپ نشدن ۳.۵ تریلیون دلار دیگر پول به بانک مرکزی در مدیریت بازارها بیشتر کمک می کند. در کوتاه مدت اما بازارها از بسته حمایتی استقبال می کنند و از به سرانجام نرسیدن آن نگران هستند.

آریاک سفر

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز