قیمت خودرو تا شب یلدا ارزان‌ تر می‌شود

قیمت خودرو با عرضه 40 هزار خودرو تولیدی تا آخر آذر ماه به بازار به شدت افت خواهد داشت و شاید از رکود نیز خارج شود.

به گزارش کاماپرس، نائب رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو می گوید تنها راه خروج بازار خودرو از رکود عرضه ۴۰ هزار خودرو تولیدی از سوی خودروسازان است.

نعمت الله کاشانی نسب نائب رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو، در خصوص آخرین تغییرات قیمتی در بازار خودرو، گفت: بعد از تعطیلی ۲ هفته ای در تهران، بازار خودرو با رکود عجیبی  مواجه شده است و اکنون که نمایشگاه های خودرو چند روز است فعالیت خود را شروع کرده اند، هیچ معامله ای صورت نگرفته است.

باشگاه خبرنگاران؛ کاشانی نسب با بیان اینکه آمار تولید و فروش سه خودروساز بزرگ کشور از جمله شرکت‌های خودروسازی ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو نشان می‌دهد که در طول هشت ماه ابتدای سال ۵۶۷ هزار دستگاه خودرو تولید شده است، گفت: آمار فروش خودروسازان ۴۱۵ هزار دستگاه بوده است.

مردم از خرید خودرو  می ترسند

آریاک سفر

او گفت: خودروسازان هر روز افزایش تیراژ می‌دهند و با توجه به تعطیل نشدن صنعت خودرو سازی در دوران کرونا باید منتظر تحولی در بازار بود و امیدواریم تولیدات به قدری افزایش یابد که جوابگوی تقاضای بازار باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید: 

نائب رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت:  فعلا مردم از خرید خودرو می‌ترسند چرا که با اُفت قیمت دلار، قیمت خودرو‌ هم کاهش پیدا کرده و دوباره تعداد فروشندگان خودرو در بازار زیاد شده است، اما عملا خرید و فروشی انجام نمی‌شود و اگر در حال حاضر قیمتی در بازار اعلام می شود تنها قیمت اعلامی در فضای مجازی است و هیچ خرید و فروشی حتی فضای مجازی صورت نمی گیرد.

به گفته نائب رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو، ظرف سه روز اخیر نمایشگاه‌داران خودرویی نفروخته اند که بخواهند قیمت خودرو و قیمت رسمی پراید و پژو ۲۰۶ را اعلام کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاهها و فروشندگان خودرو تهران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز