قیمت خانه در گران ترین مناطق تهران متری چند است؟

بررسی آمارهای بانک مرکزی بیانگر این نکته است که قیمت واحدهای مسکونی در گران ترین مناطق تهران 137 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته و قیمت یک مترمربع آپارتمان در منطقه یک تهران به ۵۷ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش کاماپرس، داده های آماری بانک مرکزی حکایت از ان دارد که میانگین قیمت یک مترمربع آپارتمان مسکونی معامله شده در شهر تهران طی مهرماه سال جاری به ۲۶ میلیون و ۷۲۰هزار تومان رسیده که نسبت به مهرماه سال ۹۸ رشد ۱۱۰ درصدی یا افزایش ۱۴ میلیون تومانی در هرمترمربع را نشان می‌دهد.

سبقت منطقه 22 از مناطق بالای شهر در گران شدن

بنا به اعلام نود اقتصادی، بررسی معاملات در مناطق ۲۲گانه همچنین نشان می دهد میانگین قیمت هر مترمربع واحد مسکونی معامله شده در منطقه یک متری ۵۶/۸ میلیون تومان بوده که گران ترین منطقه تهران به شمار می رود. بعد از منطقه یک، منطقه سه با ۵۰/۴ میلیون تومان و منطقه دو با قیمت ۴۲/۳ میلیون تومان به ترتیب گران‌ترین مناطق شهر تهران بوده‌اند.

آریاک سفر

شایان ذکر است از نظر تغییرات قیمت، طی یک سال اخیر بالاترین افزایش قیمت در بین مناطق ۲۲گانه مربوط به ۵ منطقه شامل منطقه ۲۲ با ۱۳۷ درصد، منطقه ۵ با ۱۳۳ درصد، منطقه ۱۹ با ۱۲۹ درصد، منطقه ۲۱ با ۱۲۸ درصد و منطقه ۱۸ با ۱۲۵ درصد بوده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازارها، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : بانک مرکزی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز