قیمت جهانی دلار تحت تاثیر ویروس دلتا!

قیمت دلار تا ساعت 14 امروز، 24 هزار و 599 تومان بوده و نسبت به دیروز 160 تومان کاهش پیدا کرد. نرخ یورو هم با افزایش 0/02 درصدی در مقایسه با دیروز، به سطح 29 هزار و 485 تومانی رسید.

به گزارش کاماپرس، قیمت پوند هم با وجود کاهش 185 تومانی نسبت به بیست و دوم تیرماه، همچنان در کانال 34 تومانی بوده و در ساعت مذکور قیمت دقیق آن 34 هزار و 315 تومان بود. نرخ درهم امارات با کاهش 41 تومانی در مقایسه با روز قبل، در سطح 6 هزار و 698 تومان قرار گرفت. قیمت لیر ترکیه هم 2 هزار و 850 تومان اعلام شد.

همزمان با بیشتر شدن شمار مبتلایان به کرونا و پیدایش انواع جهش یافته جدید آن، سازمان بهداشت جهانی پیشتر در بیانیه‌ای به کشورهای مختلف هشدار داده بود که در برداشتن محدودیت‌های کسب و کارها و مقررات قرنطینه‌ای احتیاط بیشتری را به کار ببندند.

آریاک سفر

در اولین هفته ماه ژوئیه میزان ابتلا به کرونا در اروپا به نسبت هفته قبل آن ۳۳ درصد بیشتر شده است. واریانت دلتای ویروس کرونا که در هند منجر به مرگ و میر بسیاری از افراد شده، هم اکنون به عنوان کرونای غالب در اروپا و آمریکا شناخته می‌شود. ضمن اینکه هنوز مشخص نشده واکسن‌های موجود ایمنی بدن را در مقابل این ویروس بالا می‌برند یا خیر؟ همه این موارد امکان اثرگذاری منفی روی قیمت دلار در سطح جهانی را دارند.

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز