قیمت جدید سوخت CNG چقدر است؟

لست سکند

روز گذشته خبر افزایش نرخ سوخت سی ان جی اعلام شد؛ این موضوع به سر به سری بودن مبلغ دریافتی با کارمزدها بازمی‌گردد. اکنون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای اینکه بتواند هزینه‌های بهره برداری را پوشش دهد، این افزایش هزینه را اعمال کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ و روزحوزه نفت و نیرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، علی اکبر عرب‌عامری، مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، خبر افزایش قیمت سی ان جی را اعلام کرد. به گفته عرب‌عامری، بحث افزایش در سوخت‌های مایع مانند بنزین، نفت و گاز و همچنین نفت سفید منتفی است. این مقام مسئول اعلام کرد که اگر قرار به افزایش قیمت سوخت بود، حتما در تبصره 14 مطرح می‌شد اما تاکنون این موضوع مطرح نشده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

عرب‌عامری بیان کرد که در حال حاضر مسئله افزایش حق العمل جایگاه داران مطرح است و این موضوع هیچ ارتباطی با قیمت سوخت ندارد. افزایش حق العمل جایگاه‌ها هر ساله اتفاق می‌افتد و قرار بر تغییر قیمت سوخت نیست.

راز آسمان پایتخت

روز گذشته ایسنا در گزارشی اعلام کرد که دولت مصوبه مربوط به تعیین حق العمل جایگاه‌های سوخت در سال 1401 را ابلاغ کرده است. بر اساس ابلاغیه دولت و پیشنهاد مشترک سازمان برنامه و بودجه و وزارت کشور، حق العمل خدمات جایگاه‌های سوخت با حساب عوارض و مالیات بر ارزش افزوده سال 1401، تقریبا 45 درصد نسبت به سال گذشته بالاتر رفته و این موضوع براساس میزان پذیرش جایگاه‌ها به صورت پلکانی اعمال خواهد شد.

هر ساله بعد از مطالعه و بررسی مستندات هزینه‌های جایگاه، قیمت آن‌ها تعیین و میزان کاهش و افزایش مورد نظر اعمال می‌شد. بررسی این موضوع برعهده سازمان حمایت است و طی جلسه‌ای همین مسئله توسط سه سازمان ذی نفع بررسی می‌شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت جدید سوخت CNG چقدر است؟

  1. صص گفته:

    دولت خوبی داریم
    همه چیز بالای 40 درصد افزایش رو قبول داره به غیر از حقوق کارمند
    شاید به قول خودشون کارمند نون خور اضافی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز