قیمت جدیدترین گوشی های هوآوی و شیائومی در بازار چند؟

لست سکند

قیمت جدیدترین گوشی های برندهای هوآوی در شیائومی نیز برای اقشار متوسط گران است و ارزان ترین آن در حدود 7 میلیون تومان است.

به گزارش کاماپرس، گوشی های با برند هوآوی و شیائومی جزء محبوب ترین گوشی موبایل های بازار ایران هستند، اما با افزایش نرخ ارز در سالجاری قیمت انواع گوشی ها با افزایش قیمت شدیدی همراه بود.

از سوی دیگر برند موبایل جدید در بازار به سرعت رشد کرد و خود را به عنوان رقیبی جدی برای سایر برندها در ایران مطرح کرد. اما طولی نکشید که گرانی ارز موجب گران شدن برندهای جدید در بازار و نهایتا کاهش فروش آنها هم شد.

در این گزارش به دنبال آن هستیم تا جدیدترین گوشی های موبایل برند شیائومی و هوآوی موجود در بازار را معرفی کنیم.

قیمت  انواع جدیدترین گوشی های هوآوی و شیائومی

راز آسمان پایتخت

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S۲۰ FE SM-G۷۸۰F/DS دو سیم کارت با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت به قیمت ۱۷ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

همچنین گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 30pro LIO-N29 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت به قیمت 21 میلیون و 669 هزارتومان قیمت دارد.

ارزان ترین گوشی جدید در بازار گوشی موبایل موتورولا مدل One Fusion XT2073-1 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت است که 6 میلیون و 900 هزارتومان قیمت دارد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

گوشی موبایل هوآوی مدل Y9a FRL-L22 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت نیز 8 میلیون و 110 هزارتومان به فروش می رسد.

دیگر مدل گوشی هوآوی، گوشی موبایل هوآوی مدل Y8p AQM-LX1 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت با قیمت 5 میلیون و 750 هزارتومان قیمت دارد.

اما در برند شیائومی جدیدترین محصول، گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F2 Pro M2004J11G دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت است که حدود 18 میلیون و 699 هزارتومان قیمت دارد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : شیائومیهوآوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز