قیمت جدیدترین همزن های برقی در دیجی کالا

لست سکند

همزن‌های برقی را می‌توان با حدود قیمت 250 هزار تومان تا 15 میلیون تومان در بازار تهیه کرد. کیفیت، انواع کارکردها، دستی یا کاسه‌دار بودن، قدرت موتور و … از جمله مواردی هستند که در تعیین قیمت این محصول تأثیرگذار هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس با بررسی سایت چی‌‌کالا پرفروش‌ترین همزن برقی‌های بازار را معرفی می‌کند.

همزن ناسا الکتریک مدل ان اس 932

این همزن از نوع کاسه‌دار است و 3 میلیون و 300 هزار تومان قیمت دارد. گنجایش کاسه همزن سه لیتر است. توان مصرفی موتور دستگاه 400 وات است و می‌توان آن را در پنج سرعت متفاوت تنظیم کرد. قابلیت چرخش سه بعدی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این همزن است.

راز آسمان پایتخت

همزن اچ ام 135 عرشیا

قدرت موتور این همزن 300 وات است و قابلیت تنظیم در پنج سرعت متفاوت را دارد. گنجایش کاسه همزن دو لیتر است. جنس بدنه همزن از پلاستیک و جنس تیغه آن از استیل ضدزنگ است. قیمت این محصول 2 میلیون 700 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

همزن 3730 اس ال سنکور

این دستگاه چهار سری متفاوت شامل سری همزن، خمیر زن، ورز زن و سری انعطاف پذیر است. موتور  همزن قدرتمند بوده و 800 وات توان مصرفی دارد. یک کاسه فولادی چهار لیتری در تولید این محصول استفاده شده است. همزن سنکور را می‌توان با قیمت 6 میلیون و 300 هزار توان خریداری کرد.

همزن ناسا الکتریک مدل ان اس 919

توان مصرفی موتور این دستگاه 350 وات است و قابل تنظیم در سه سرعت متفاوت است. کاسه و تیغه همزن از جنس استیل ضدزنگ است و گنجایش کاسه سه لیتر است. قیمت این محصول 2 میلیون و 400 هزار تومان است.

همزن عرشیا مدل اچ ام 151

این همزن از نوع کاسه‌دار بوده و توان مصرفی موتور آن 380 وات است. گنجایش کاسه دستگاه سه لیتر بوده و از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده است. سرعت موتور همزن را می‌توان در 10 سرعت متفاوت تنظیم کرد. این محصول را می‌توان با قیمت 4 میلیون و 100 هزار تومان تهیه کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز