قیمت تیبا 2 به  160 میلیون رسید + قیمت خودروهای پرتقاضا یکشنبه 18 مهر

قیمت ها در بازار خودرو به موازات وعده‌های اجرا نشده و طرح های رونمایی نشده وزارت صنعت برای مدیریت این بازار به روند رو به رشد خود ادامه می دهد و امروز یکشنبه 18 مهرماه نیز این بازار شاهد گران تر شدن خودروهای شاخصی مثل تیبا 2 و انواع پژو 206  است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو و سایر بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید

به گزارش کاماپرس، بازار خودرو بار دیگر به سوی گرانی پیش می رود و این بار گرانی ها بدون هیاهو در زیر پوست بازار در جریان است! این که هر روز چند میلیونی به قیمت خودروهای صفر کیلومتر تولید داخل اضافه شود نشانه مثبتی از مدیریت کارآمد مورد انتظار مردم بعد از تصدی دولت سیزدهم بر امور اقتصادی نیست.

وزارت صنعت نیز طی این مدت جز وعده مدیریت بازار خودرو کاری انجام نداده و حتی مخالفت صریح وزیر این وزارتخانه با آزادسازی واردات عملا آب را به آسیاب دلالان انداخته است!

قیمت اغلب خودروهای پرتقاضا امروز یکشنبه 18 مهر افزایش 2 تا 3 میلیونی نسبت به روز گذشته را نشان می دهد به گونه ای که تیبا 2 یا همان تیبا هاچ بک مدل 1400 با رینگ معمولی به قیمت 160 میلیون رسید.

آریاک سفر

پژو 206 تیپ 2 مدل 1400 با افزایش 2 میلیون تومانی به 248 میلیون تومان رسیده است. پژو 206 تیپ 5 هم با افزایش 2 میلیونی به 296 میلیون تومان رسیده است. پژو پارس سال هم افزایش 3 میلیونی را نسبت به روز گذشته تجربه کرده و با قیمت 283 میلیون تومان قابل خریداری است.

پژو پارس تی یو فایو نیز امروز افزایش 1 میلیون تومانی دارد و به قیمت 308 میلیون تومان به فروش می رسد.

خودرو ساینا هم با افزایش 1 میلیون به قیمت 160 میلیون تومان رسیده است. قیمت پراید 111 نیز با افزایش یک میلیون تومانی به 155 میلیون تومان رسیده است.

قیمت دنا پلاس نیز امروز در بازار 375 میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته 2 میلیون تومان افزایش نشان می دهد.

تجارت نیوز هم در گزارشی به ارائه قیمت برخی خودروها بر اساس اظهارات فعالان بازار پرداخته که قیمت های اعلامی توسط این سایت را در جدول زیر می خوانید( قیمت ها مربوط به روز گذشته است):

 

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز