قیمت بیت کوین رکورد یکساله خود را شکست

لست سکند

قیمت بیت کوین رکورد یکسال گذشته خود را شکست و به مرز 12 هزار دلار رسید.

به گزارش کاماپرس، هر توکن بیت کوین از آگوست سال گذشته تاکنون، قیمت 12 هزار دلار را تجربه نکرده بود اما در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی، قیمت هر توکن بیت‌کوین 11 هزار و 980 دلار به فروش رسید و نسبت به روز گذشته 5.41 درصد رشد کرد.
با وجود رشد مناسب بیت کوین در معاملات امروز، چند ساعت بعد شاهد کاهش نسبی قیمت بیت‌کوین و رسیدن آن به حدود 11 هزار و 300 دلار بودیم اما نزدیک شدن به مرز 12 هزار دلار، رکورد قیمت این ارز جهانی را طی یکسال گذشته شکست.
همگام با شیوع کرونا و تعطیلی گسترده کسب و کارها در سطح جهان که ریزش شدید شاخص های بورسی را هم به همراه داشت، تمایل سرمایه گذاران به هدایت سرمایه خود به سمت ارزهای دیجیتالی افزایش یافت و بیشتر ارزهای دیجیتالی در سطح بالاتری از زمان قبل شیوع کرونا قرار گرفتند.
چندی پیش، آرتور هایز، مدیرعامل موسسه” بیت مکس” درباره تاثیر کرونا بر ورود سرمایه جدید به سمت ارزهای دیجتال گفته بود که شیوع این بیماری موجب شده است که تقاضا برای ارزهای دیجیتالی به سطح بسیار بالایی برسد واکنون زمان جشن گرفتن بیت کوین است و معامله‌گران می‌توانند انتظار سود خوبی از نوسانات بازار داشته باشند.

دیگر ارزهای مجازی بازار جهانی

راز آسمان پایتخت

به گزارش فارس، امروز قیمت هر توکن بیت‌کوین 11 هزار و 980 دلار به فروش رسید و در حال حاضر کل ارزش بازار بیت‌کوین زیر 210 میلیارد دلار است.
اما یکی دیگر از ارزهای مجازی پرطرفدار ریپل است که در معاملات امروز حدود 10 درصد مثبت شد و به 0.29 دلار به ازای هر توکن رسید، ارزش بازار ریپل هم اکنون 13 میلیارد دلار برآورد می‌شود.
بیت‌کوین کش اما 5 درصد کاهش قیمت را تجربه کرد و 293 دلار معامله شد.
اتریوم هم که دومین ارز مجازی برزگ از نظر ارزش بازار به شمار می‌رود امروز 6 درصد مثبت شد و 376 دلار داد و ستد شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز