قیمت بیت کوین به پایین‌ترین حد در دو هفته اخیر رسید

قیمت بیت کوین تا ساعت 14 امروز معادل 34 هزار و 24 دلار بود که نسبت به روز قبل هزار و 342 دلار افزایش پیدا کرد. نرخ اتریوم هم در مقایسه با دیروز 79 دلار رشد داشته و برابر هزار و 993 دلار اعلام شد. نرخ دوج کوین نیز نسبت به روز گذشته 13/04 درصد رشد داشته و معادل ریالی آن 53 هزار و 100 ریال اعلام شد.

به گزارش کاماپرس، بانک مردم چین روز دوشنبه به موسسات مالی کشور خود اعلام کرد که با افزایش احساسات منفی در بازارهای رمزنگاری، تسهیل معاملات ارز دیجیتالی را متوقف کنند. همچنین در بیانیه این بانک آمده است: بانک‌ها نباید محصولات یا خدماتی مانند تجارت، تهاتر و تسویه حساب برای معاملات رمزنگاری ارائه دهند. به علاوه باید از حساب سرمایه مبادلات ارزی مجازی و فروشندگان خارج از بورس مطمئن شده و به موقع پیوند پرداخت وجوه معاملاتی را قطع کنند.

آریاک سفر

این مسائل باعث شد تا قیمت بیت کوین در دو روز اخیر به کمترین حد 14 روز گذشته برسد. بیت کوین با ارزش بازاری بیش از 611 میلیارد دلار در رتبه یک بازار قرار داشته و سهم 45/08 درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. ارزش بازاری اتریوم نیز بیش از 226 میلیارد دلار بوده و سهم آن 16/67 درصد از کل بازار رمزارزها است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز