قیمت بیت کوین با سرعت هر چه تمام در حال سقوط است + جدول

لست سکند

بیت کوین که تا چند روز پیش در مقایسه با دیگر بازارهای سرمایه‌ای بی‌رقیب بود و با سرعت تا میانه کانال 50 هزار دلاری هم پیشروی کرد، اکنون 44 هزار و 898 دلار قیمت دارد. تمامی این کاهش قیمتی در 48 ساعت اخیر اتفاق افتاد! این رمزارز معروف طی 24 ساعت اخیر هزار و 101 دلار افت قیمتی را تجربه کرد. این کاهش قیمتی شدید به دنبال پررنگ شدن خطرات مسائل زیست محیطی و محتاطانه عمل کردن سرمایه داران بزرگ اتفاق افتاد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بسیاری از میلیاردرها و فعالان بزرگ بازار سرمایه در دنیا به همگان توصیه می‌کنند که درباره بیت کوین و دیگر رمزارزها جانب احتیاط را پیش بگیرند. بنا بر گفته لی کوپرمن- میلیارد مشهور آمریکایی- در مصاحبه با سایت کریپتو پوتیتو، بهتر است سرمایه گذاران و دولتمردان آمریکایی درباره بیت کوین جانب احتیاط را رعایت کنند. پیش‌تر هم کوپرمن اعلام کرده بود که عملکرد بیت کوین برای او قابل فهم نیست.

وی اعتراف کرده که درباره ارزهای دیجیتال و بیت کوین اطلاعات چندانی ندارد اما با این حال به نظر او سرمایه گذاران باید در برخورد با ارزهای دیجیتال نهایت دقت را داشته باشند. کوپرمن به کسانی که نسبت به وضعیت اقتصادی خود در آینده محتاط هستند، توصیه کرده تا به جای بیت کوین در طلا سرمایه گذاری کنند، زیرا که این فلزگرانبها «ابزار بهتری برای ذخیره ارزش» خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

سپتامبر ماه خوبی برای دارندگان بیت کوین نیست

طبق اطلاعات منتشر شده از کوین تلگراف، تجزیه و تحلیل‌های جدید نشان می‌دهد که بیت کوین توان چندانی برای حفظ روند صعودی ندارد. زیرا باید دو میانگین متحرک اصلی را حفظ کند اما با این سرعت کاهش ارزشی که دارد به نظر بعید است. بر اساس الگوهای تاریخی، ماه سپتامبر، ماه خوبی برای بیت کوین نیست! اما تحلیلگران پیش بینی کرده‌اند که سطح 60 هزار دلاری در اوایل سه ماهه چهارم مجددا آزمایش می‌شود و احتمالا باعث ایجاد یک روند اصلاحی دیگر و صعود چشمگیر تا پایان سال جاری خواهد شد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز