قیمت بلیط هواپیما مشهد نجف 25 آبان 1401

لست سکند

مشهد پایتخت مذهبی ایران و نجف شهری مذهبی در کشور عراق است که هردو سالانه پذیرای مسلمانان زیادی از سراسر جهان هستند. حتی بلیط هواپیما مشهد نجف نیز طرفداران بسیاری دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، استان نجف منطقه‌ای هموار است که از رود فرات در شمال شرقی تا مرز عربستان سعودی در جنوب غربی امتداد دارد. به جز منطقه نزدیک رودخانه، این منطقه کم جمعیت است.
شهر نجف مرکز این استان در غرب آسیا است و یکی از شهرهای مقدس شیعیان به شمار می‌رود. این شهر به دلیل حضور مقبره حضرت علی (ع) مشهور شده است و بسیاری از مردم برای زیارت این مرقد به نجف سفر می‌کنند.

شهر نجف تنها یک شهر زیارتی نیست. بلکه این شهر پر از مساجد و بناهای تاریخی مشهور است. افزون بر این، چندین مرکز فرهنگی برجسته موسیقی نیز در نجف واقع شده‌اند. رستوران‌ها و مراکز خرید نجف نیز قابل توجه هستند. چراکه گردشگران خارجی طی سالیان، تقاضای زیادی نسبت به صنایع دستی ایجاد کرده‌اند. از این رو، مغازه‌های صنایع دستی زیادی در سطح شهر با انواع محصولات صنایع دستی وجود دارد تا نیاز گردشگران داخلی و خارجی را برآورده کند.

پرواز به فرودگاه نجف چگونه انجام می‌شود؟

هواپیماهایی که به مقصد نجف می‌روند، در فرودگاه بین المللی نجف در هفت کیلومتری شهر فرود می‌آیند. این فرودگاه از سال ۲۰۰۸ فعالیتش را آغاز کرده است. پروازهای زیادی از تمام دنیا به ویژه ایران به این فرودگاه صورت می‌گیرد.

راز آسمان پایتخت

تاکسی‌ها و اتوبوس‌هایی برای رسیدن به فرودگاه و نقاط گردشگری شهر نجف وجود دارد. نجف زیرساخت‌های جاده‌ای را در سراسر شهر به خوبی حفظ کرده است و برای سفرهای محلی، تاکسی و اتوبوس بهترین هستند.

تقاضای سفر به نجف از ایران نیز زیاد است و به همین دلیل چند ایرلاین مختص مسافران از شهرهای مختلف وجود دارد. علاوه بر این، از آنجا که تقاضا برای خرید بلیط هواپیما مشهد نجف نسبت به دیگر شهرهای کشور زیادتر است، در فرودگاه بین‌المللی مشهد نیز پرواز به نجف عراق انجام می‌شود.

از سوی دیگر، مشهد پایتخت مذهبی ایران است و به ‌همین ‌دلیل سالانه افراد زیادی از عراق به مشهد سفر می‌کنند.

مدت زمان پرواز مشهد نجف، چیزی حدود 2 ساعت است. درباره قیمت آن باید گفت که هرچه به روزها و تعطیلات مذهبی می‌شویم، قیمت بلیط هواپیما مشهد نجف افزایش پیدا می‌کند. در جدول زیر قیمت بلیط هواپیما مشهد نجف در آبان 1401 قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ره بال آسمان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز