قیمت برنج 10 کیلوگرمی ایرانی در بازار چقدر است؟

برنج با مصرف سالانه 2/3 میلیون تن در کشور بخش زیادی از سفره غذایی ایرانی را به خود اختصاص داده است. از این میزان 2/2 میلیون تن برنج ایرانی و 1 میلیون تن برنج خارجی مصرف می‌شود. با توجه به مصرف زیاد برنج، قیمت این محصول می‌تواند تأثیر بسزایی در تغذیه خانواده‌های ایرانی داشته باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس انواع برنج ایرانی و قیمت آن را با جستجو در سایت برنج تو بررسی و معرفی می‌کند.

برنج عنبربو استان خوزستان

ارزان‌ترین برنج ایرانی در بازار، عنبربو است. این نوع برنج در شهرهای استان خوزستان کشت می‌شود. قیمت هر کیسه 10 کیلوگرمی از این برنج حدود 750 هزارتومان است.

برنج فجر

فجر دیگر برنج نسبتا کم‌قیمت بازار است. استان گلستان و به طور خاص شهر گرگان منطقه اصلی کشت این نوع از برنج است. این محصول در دو نوع معمولی و سرلاشه موجود است که معمولا قیمت نوع سرلاشه ارزان‌تر است. کیسه 10 کیلوگرمی برنج فجر 820 هزار تومان و قیمت نوع سرلاشه 570 هزارتومان است.

آریاک سفر

برنج طارم ایرانی

قیمت کیسه 10 کیلوگرمی برنج طارم از 820 هزارتومان تا 1 میلیون و 90 هزارتومان متفاوت است. برنج سرلاشه طارم پایین‌ترین قیمت و طارم محلی بالاترین قیمت را دارد. برنج طارم دم سیاه نیز 1 میلیون و 70 هزار تومان قیمت دارد.

برنج هاشمی

برنج هاشمی دانه بلند قیمتی مشابه نوع طارم داشته و هر کیسه 10 کیلوگرمی آن 1 میلیون و 90 هزارتومان است. برنج هاشمی دودی نیز در بازار موجود است که قیمت بالاتری نسبت به نوع معمولی دارد و قیمت کیسه 10 کیلوگرمی آن 1 میلیون و 290 هزارتومان است.

بیشتر بخوانید:

برنج امراللهی

آخرین نوع برنجی که معرفی می‌شود، برنج امراللهی است. پخت و طعم این نوع تقریبا مشابه برنج طارم است. قیمت هر کیسه 10 کیلوگرمی از این محصول 1 میلیون و 200 هزارتومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : برنج تو
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز