قیمت انواع هاست چند است؟

لست سکند

در شرایط پیش رو، داشتن اطلاعات دقیقی از انتخاب هاست مناسب برای سایت ، می‌تواند به بهبود کسب و کارتان کمک کند. هاست به معنای میزبان برای سایت موردنظر شماست. درواقع هاست، یکی از قسمت‌های سرور است، که نوع ضعیف آن امکان دارد به شغل افراد آسیب بزند و مانع جذب کاربران شود.

به گزارش کاماپرس، هاست بر عملکرد سایت و میزان رضایت کاربران، نقش بسزایی دارد، به طوریکه با انتخاب یک میزبان ضعیف، امکان دورشدن افراد از اهداف تجاری‌شان بوجود می‌آید. در هاست ضعیف، روند اتصال به کندی اجرا می‌شود و در نظر کاربران، این موضوع نکته‌ای منفی محسوب می‌شود.

با این حساب افراد در گوگل نیز، رتبه خوبی کسب نمی‌کنند، و به همین شکل در رقابت از همکارانشان عقب می‌افتند. سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که، کدام نوع هاست بهتر است؟ کدام یک برای شغل شما مناسب است؟ کدام یک نظیر هاست وردپرس، هاست ووکامرس، سرور مجازی لینوکس، سرور ویندوز برای شما مناسب است؟

به گزارش آذردیتا، در خرید هاست، باید به پهنای باند، فضای دیسک و .. توجه داشته باشید، زیرا که انتخاب نوع مناسب آن، یکی از حساس‌ترین گزینه‌هایی است که در راه‌اندازی سایت باید بدانید.

کدام سرور مناسب شماست؟

راز آسمان پایتخت

سرور، یک کامپیوتر همیشه روشن است که متصل به اینترنت است، که تیمی متخصص به صورت شبانه‌روز در حال فعالیت و پشتیباین زا آن هستند تا مشکلات ناشی از قطع اینترنت و .. را بررسی کنند، که مبادا سایت از دسترس کاربران خارج شود. با انتخاب سرور مناسب، مشکلات چندانی در سخت‌افزار نخواهید داشت و به دلیل استفاده از هارد پرسرعت، درخواست مخاطبان به سرعت پاسخ داده می‌شود.

سرورها انواع و اقسام مختلفی دارند که سرور لینوکس و همچنین سرور مجازی ویندوز از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شوند. این سرورها با استفاده از به‌روزترین سخت‌افزارها، بسیار سریع هستند و با هاردهای پرسرعتی که دارند، درخواست کاربر را در کوتاه‌ترین زمان اجرا می‌کنند.

ضمن اینکه سرورهای مذکور از خدمات پشتیبانی و مانیتورینگ ۲۴ ساعته برخوردارند.

وردپرس و ووکامرس؛ مناسب حرفه‌ای‌ها و آماتورها

هاست وردپرس یا هاست اشتراکی، به نوعی از میزبان گفته می‌شود که تعداد سایت‌هایی که روی یک سرور میزبانی شده‌اند، کمتر است. این هاست، به دلیل هماهنگی بهتر با سیستم مدیریت محتوا به وجود آمده است. شرکت آذردیتا جهت بالابردن و سرعت بیشتر، از هارد ان.وی.ام.ای استفاده می‌کند، که از هارد اس.اس.دی حدود ۴ برابر قدرتمندتر است.

با استفاده از این سیستم، نگران از دست رفتن اطلاعات خود نخواهید بود، زیرا که از داده‌هایتان بک آپ گرفته می‌شود. به دلیل اینکه امکان قطع اینترنت با استفاده از سرورهای شخصی و خانگی وجود دارد، بهتر است از میزبان‌های قوی تر استفاده کرد.

یکی دیگر از انواع وردپرس، ووکامرس است که مناسب  برای افرادی که قصد ساخت وبسایت فروشگاه تجارت الکترونیک دارند. این نوع از هاست، مناسب برای افراد مبتدی هم کاربرد دارد و قابل استفاده بودن و انعطاف‌پذیری از ویژگی‌های آن است.

از میزبانی قوی کمک بگیرید

شما در قدم اول، برای طراحی سایت به هاست نیاز دارید و از آنجا که اقدام برای هاست، به منزله شروع یک کسب و کار آنلاین است، بهتر است از میزبان قوی استفاده شود.

گروه آذردیتا، یک گروه فعال حرفه‌ای وب است که در سال ۱۳۸۹تاسیس شد. این مجموعه، برای کسب و کارهای آنلاین خود، از شرکت‌های مختلف سرویس‌های هاستینگ تهیه می‌کرد، تا اینکه با پیش آمدن یک سری مشکلات، متوجه شد که آن سرویس‌ها و تیم فنی‌شان پاسخگوی این مشکلات نیستند، ایده این شرکت هم از همین جا آغاز شد. این تیم هدف اصلی خود را تامین امنیت تمام سرویس‌ها می‌داند. ارائه هاست لینوکس حرفه‌ای، هاست مخصوص ربات تلگرام، هاست مخصوص وردپرس و … از خدمات این مجموعه به شمار می‌روند.

مرتبط با : آذردیتا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت انواع هاست چند است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز