قیمت انواع میوه در بازار چند؟

اتحادیه میوه فروش ها اعلام کرده که در تامین میوه وسبزی مشکلی ندارد، اما اینکه با چه قیمت و کیفیتی به دست مشتری برسد، مهم است

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر میوه های خارج از فصل گران هستند، هر چند در برخی مناطق و محله ها به علت قیمت بالا میوه فروش ها ترجیح می دهند که برخی میوه های گران را برای فروش به مغازه های خود نیاورند.

اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار اعلام کرده است در تامین هیچ یک از محصولات کشاورزی مشکلی نداریم و میزان تولیداتمان بیشتر از مصرف نیازمندان است.

این ادعا را در حالی رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار می گوید که در هفته های گذشته کوجه فرنگی در بازار کم و بی کیفیت بود

اسدالله کارگر در گفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه در دو سال اخیر شرایط مساعد آب و هوایی برای تولید داشته‌ایم، افزود: به دلیل مساعد بودن شرایط آب و هوایی و بارندگی‌های به موقع، شاهد افزایش تولید به ویژه در بخش محصولات باغی بوده‌ایم.

آریاک سفر

به گفته کارگر؛ میزان تولید محصولات به میزانی است که در ایام خاص مانند شب یلدا یا نوروز که جهش مصرف روبه‌رو هستیم کمبودی در عرضه نخواهیم داشت.

این فعال بخش خصوصی دلیل گرانی برخی محصولات به رغم تولید مناسب را افزایش هزینه تمام شده تولید عنوان کرد.

قیمت انواع میوه

کارگر قیمت برخی از میوه‌های پر مصرف پاییزی برای توزیع در سطح مراکز عرضه را اینگونه اعلام کرد: در حال حاضر هر کیلوگرم انار با کف قیمت 6 هزار تومان و ممتاز 18 هزار تومان، هر کیلوگرم پرتقال تامسون شمال با کف قیمت 7 هزار تومان و ممتاز 11 هزار تومان و هر کیلوگرم سیب زرد دماوند با کف قیمت 10 هزار تومان و ممتاز 14 هزار تومان در مراکز عرضه توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: مراکز عرضه مجاز هستند 35 درصد سود برای خود در نظر بگیرند که در بیشتر مواقع سود اعمال شده کمتر است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز