قیمت انواع ماشین ظرفشویی های موجود در بازار

یکی از تکنولوژی‌هایی که امروزه کارهای خانه را ساده‌تر کرده، ماشین ظرفشویی است. غیر از کیفیت، قیمت ماشین ظرفشویی یکی از اصلی‌ترین عوامل تعیین کننده برای خرید این محصول است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خانگی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

آریاک سفر

به گزارش کاماپرس، ماشین ظرفشویی‌های موجود در بازار با رنج قیمتی ۱۱ میلیون تا بیش از ۳۰ میلیون تومان قابل خریداری است که در ادامه مدل این دستگاه‌ها همراه با قیمت ذکر می‌شود؛

ماشین ظرفشویی با قیمت زیر ۲۰ میلیون تومان

اولین مدل ماشین ظرفشویی که بتوان در گروه قیمتی زیر ۲۰ میلیون تومان نام برد، سام ۱۴ نفره مدل Dw-180 باقیمتی بین ۱۱ تا ۱۳ میلیون تومان است. ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره سامسونگ مدل 5050 نیز در محدوده قیمتی ۱۱ میلیون و ۲۰۰ تومان تا ۱۵ میلیون تومان قرار دارد.
ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره سامسونگ 5070 مدل بعدی در این گروه است که با هزینه‌ای بین ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۱۵ میلیون تومان قابل خریداری است.
ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF 14302 که از قیمت ۱۵ میلیون تا ۱۸ میلیون تومان به فروش رسیده می‌شود. ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره ال‌جی مدل DFB512FP را می‌توان به عنوان مدل بعد اشاره کرد. این ماشین ظرفشویی از قیمت ۱۵میلیون و ۵۰۰ تا ۱۷ میلیون ۳۰۰ تومان در بازار موجود است. ماشین‌ظرفشویی ال‌جی مدل DFB512Fw از قیمت ۱۶ میلیون تومان تا ۱۸ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.
اخبار مرتبط را بخوانید:

ماشین‌ظرفشویی‌های زیر ۳۵ میلیون تومان موجود در بازار

اولین مدل از این گروه ماشین ظرفشویی بوش سری ۶ مدل SMS68TI02B است. این مدل را از قیمت ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌توان خرید. دومین مدل از این گروه می‌توان به ماشین ظرفشویی استیل بوش سری ۸ مدل SMS88TI02M اشاره کرد که از قیمت ۲۳ میلیون تا ۲۸ میلیون تومان در بازار موجود است.
ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره بوش سری ۸ مدل SMS88TW02M که شروع قیمت این مدل از ۲۳ میلیون و ۵۰۰ تا ۲۹ میلیون تومان است. آخرین ماشین‌ظرفشویی که در این گروه جای می‌گیرد، ماشین ظرفشویی ال‌جی ۱۴ نفره مدل XD88W است که این مدل را می‌توان از قیمت ۳۱ میلیون تا ۳۴ میلیون تومان خریداری کرد.
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز