قیمت ارزانترین بیمه شخص ثالث تیبا2 در سال 1400 چقدر است؟

بعضی محورهای جاده ای کشور به شدت حادثه‌خیز هستند. یکی از نکاتی که در میزان و نوع تصادفات می‌توان به راحتی مشاهده کرد، این است که هیچ خودرویی در جاده‌ها در امان نمانده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بیمه خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از بیمه دات کام، حتی اگر راننده آن کاملاً با اصول و آرام رانندگی کرده باشد.یکی از خودروهایی که در این بین متأسفانه نرخ تصادف بالایی هم دارد، تیبا 2 است. وقتی هم تصادفی روی دهد، راننده تیبا به جای نگرانی در خصوص خودروی خود، نگران آسیب‌های وارد شده به خودرو یا موتور مقابل و سرنشین آن‌ها است.

اینکه چگونه جبران کند؟ راننده این خودرو دیگر  با داشتن بیمه شخص ثالث نیازی نیست که در خصوص جبران خسارت‌های جانی و مالی نیازی نگران شود؛ بیمه شخص ثالث، بیمه ای اجباری برای تمام دارندگان وسایل نقلیه زمینی در برابر خسارات جانی و مالی وارد شده به اشخاص ثالث است.

گران شدن بیمه شخص ثالث در سال های اخیر مشکلی است که گریبان گیر طبقه کم درآمد شده است. این اقشار که با سختی فراوان از پس مشکلات و هزینه های خودروهای ارزان قیمت خود – که اغلب پراید و تیبا است. در واقع مهم ترین سوال برای آنها در حوزه بیمه خودرو این است که بیمه پراید در سال 1400 چقدر خرج روی دست صاحبان این خودرو می گذارد؟ و همچنین این رانندگان می‌خواهند بدانند بیمه خودروی تیبا2 خود را از کجا بخرند؟ در این مطلب، درصدد پاسخگویی به این سوالات هستیم.

آریاک سفر

بیمه شخص ثالث تیبا 2 چیست؟

در حالت کلی باید گفت که بیمه شخص ثالث برای همه خودروها یکسان است. هیچ تفاوتی بین آن‌ها وجود ندارد.ولی باید توجه کرد که  بیمه‌نامه شخص ثالث Tiba 2، یک بیمه‌نامه اجباری خودرو است که خسارت‌های جانی و مالی وارد شده به اشخاص ثالث و همچنین خسارت جانی وارد شده به راننده تیبا 2 مقصر را پوشش می‌دهد. اشخاص ثالث شامل راننده و سرنشینان خودروی مقابل، عابران، راکب موتورسوار و ترک‌نشین آن و همچنین سرنشینان خودروی مقصر هستند.

با توجه به ریسک بالای تصادفات و حوادث رانندگی، داشتن بیمه شخص ثالث برای همه دارندگان خودرو از جمله رانندگان خودروی تیبا 2 الزامی است. بیمه شخص ثالث تیبا 2 خسارت‌های جانی و مالی وارد شده به اشخاص ثالث را جبران می‌کند. البته در صورتی که راننده تیبا 2 مقصر باشد.

با توجه به اهمیت و ضرورت بالای بیمه خودرو هنگام رانندگی و نرخ بالای تصادفات مخصوصا تصادفات خودروی تیبا2، کارشناسان خرید بیمه شخص ثالث تیبا2 را به همه رانندگان این ماشین توصیه‌ می‌کنند.

بیمه شخص ثالث تیبا 2 چه خساراتی را پوشش می‌دهد؟

این پوشش‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • خسارت‌های جانی از جمله فوت، شکستگی، ازکارافتادگی و نقص عضو که به افراد ثالث وارد می‌شود.
  • خسارت‌های مالی که به خودرو و اموال افراد ثالث وارد می‌شود.
اگر راننده تیبا2 مقصر باشد، خسارت اشخاص ثالث با بیمه شخص ثالث تیبا2 جبران می‌شود.
  • خسارات جانی که به راننده تیبا 2 وارد می‌شود که به این خسارت حوادث سرنشین می‌گویند. به هرحال، خود راننده تیبا 2 هم در تصادف به ویژه از نوع شاخ به شاخ، احتمال اینکه آسیب جدی ببیند، زیاد خواهد بود.

چگونه ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث را انتخاب کنیم؟

بیمه مرکزی حداقل قیمت بیمه شخص ثالث را بر اساس نرخ دیه‌ اعلامی قوه قضائیه مشخص می‌کند. این قیمت برای حداقل پوشش مالی بین همه شرکت‌های بیمه یکسان است. اما شرکت‌های بیمه برای پوشش‌های مالی بالاتر تفاوت‌هایی در قیمت‌هایشان دارند. شما می‌توانی حق بیمه‌های مختلف را در کنار یکدیگر مقایسه کنید. شما با مراجعه به صفحه خرید بیمه شخص ثالث بیمه دات کام، می‌توانید علاوه بر استعلام از میزان نرخ حق بیمه شرکت‌های مختلف و بهره‌گیری از نظر مشاوران، با پرداخت آنلاین، بیمه‌نامه مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن تهیه کنید.

برای محاسبه قیمت بیمه شخص ثالث، استعلام و خرید ارزانترین بیمه شخص ثالث به این لینک مراجعه کنید:

https://bimeh.com/thirdparty

خرید بیمه شخص ثالث تیبا 2 از بیمه دات کام

با توجه به نرخ تصادف بالا و آسیب‌هایی که خودروی تیبا 2 می‌تواند به دیگر خودروها و همچنین سرنشینان وارد کند، خرید بیمه شخص ثالث از اهمیت بالایی برخوردار است؛ برای خرید بیمه خودرو، دو گزینه خرید حضوری یا خرید آنلاین بیمه‌نامه پیش روی همه رانندگان است. با توجه به سرعت و امکان مقایسه قیمت بیمه شخ ثالث انواع شرکت‌های بیمه، بیشتر افراد خرید اینترنتی بیمه خودروی خود را ترجیح می‌دهند.

خرید بیمه ثالث برای انواع خودرو از بیمه دات کام

یکی از معتبرترین سامانه‌های استعلام، مقایسه و خرید آنلاین انواع بیمه نظیر بیمه خودرو، بیمه بدنه ، بیمه تکمیلی و بیمه حوادث، سامانه بیمه دات کام است.  این سامانه امکان  مقایسه و خرید انواع بیمه‌نامه به ویژه بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه را برای همه دارندگان خودروی تیبا 2 فراهم آورده است.

رانندگان عزیز به راحتی می‌توانند با مراجعه به سایت بیمه دات کام (bimeh.com)  به راحتی و سریع تمامی شرکت‌های بیمه‌گر را مشاهده کرده و با توجه به امتیازات داده شده، آن‌ها را مقایسه کنند. سپس بهترین و متناسب‌ترین بیمه شخص ثالث تیبا2 خود را انتخاب و بعد حق بیمه را به صورت آنلاین پرداخت کنند. برای مشاوره در خرید بهترین بیمه خودری خود اعم از بیمه شخص ثالث یا بیمه بدنه،  کارشناسان بیمه دات کام در خدمت شما عزیزان هستند.

راه‌های ارتباطی با مشاوران بیمه دات کام:

تهران، سعادت آباد، میدان تهرانی مقدم (کاج)، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان،‌ پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶
کد پستی ۱۹۹۸۶۵۳۷۴۰

شماره های تماس: ۰۲۱-۴۳۷۲

پست الکترونیکی: info@bimeh.com

مرتبط با : بیمه دات کام
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز