قیمت اجاره ون دربستی چقدر است؟

ون نوعی وسیله نقلیه است که حدود 10 الی 13 نفر ظرفیت دارد. این خودرو که با نام کاروان نیز شناخته می‌شود، با تجهیزات و امکانات متنوعی تولید می‌شود. به همین دلیل، استفاده از ون در خطوط تاکسی‌رانی یا سفرهای توریستی بسیار مرسوم است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو و حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اجاره ون برای افرادی که خرید این خودرو برای‌شان به صرفه نیست، گزینه مناسبی است. متقاضیان می‌توانند انواع ون را به صورت دربستی و یا با راننده از شرکت‌های معتبر کرایه کنند. بنابراین، مسافران می‌توانند علاوه بر کاهش هزینه‌ها از اوقات خوش در کنار هم بودن نیز لذت ببرند. اما هزینه اجاره ون چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت کرایه ون دربستی

قیمت اجاره ون دربستی به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل شامل زمان سفر، مدت زمان سفر، ظرفیت، امکانات ون و حضور یا عدم حضور راننده به همراه ون بستگی دارد. با این حال، سفر یا حمل و نقل‌های درون شهری با این خودرو بسیار مقرون به صرفه‌تر از سایر روش‌ها است.

آریاک سفر

یکی از بهترین شرکت‌هایی که امکان اجاره ون و خودرو را با قیمت مناسب برای مشتریان فراهم می‌کند، شرکت دریان سفر امید است. این شرکت دارای کادری مجرب و ناوگان حرفه‌ای در حوزه خدمات حمل و نقل مسافر بوده و همواره بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌کند. افرادی که تمایل به اجاره ون، اتوبوس، مینی بوس و یا انواع خودروهای سواری را دارند می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز با کارشناسان این مجموعه مشورت کرده و از قیمت‌ قطعی مطلع شوند.

در ادامه، برخی از ون‌های موجود در مجموعه دریان سفر امید همراه با امکانات و ویژگی‌های آنها معرفی می‌شوند؛

ون وانا فوتون

این ون یکی از بهترین ون‌ها برای سفرهای گروهی و خانوادگی با ظرفیت 11 الی 13 نفر است. ظرفیت بار یا تعداد چمدان‌های این کاروان نیز به همین تعداد بوده و در بالای سر سرنشینان، محفظه بار هم وجود دارد. صندلی‌های این خودرو قابلیت تخت‌شو دارد؛ بنابراین، مسافران می‌توانند در طول سفر به راحتی استراحت کنند. از دیگر امکانات این ون می‌توان به پخش‌کننده صوتی و تصویری، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، بلندگو، کپسول آتش‌نشانی، شیشه‌های دو جداره، قهوه‌جوش، چای‌ساز و… اشاره کرد.

ون هیوندا H1

این کاروان برای جا به جایی مسافران با تعداد کمتر از 10 نفر گزینه بسیار مناسبی است. ظرفیت سرنشینان این خودرو 7 نفر بوده و گنجایش جاگذاری 7 چمدان را نیز دارد. جهت آسایش هر چه بیشتر مسافران، یک زیرپایی مجزا برای هر مسافر در نظر گرفته شده و صندلی‌ها نیز قابلیت خوابیدن به سمت عقب را دارند. بخاری، کولر، یخچال، پخش‌کننده صوتی و تصویری، چای‌ساز، قهوه‌جوش و… از جمله امکانات ون هیوندا H1 است.

ون هيوندا H350

ون هیوندا H350 برای حمل و نقل درون شهری و سفرهای توریستی، خودروی مناسبی است. این مدل، بالاترین تعداد ظرفیت سرنشینان (13 الی 16 نفر) را دارد. همچون سایر ون‌های موجود در شرکت دریان سفر امید، این کاروان نیز به امکاناتی نظیر یخچال، کپسول آتش‌نشانی، بلندگو، امکانات پذیرایی، بخاری و کولر مجهز است. لازم به ذکر است که سایر مدل‌های موجود و دیگر انواع خودروهای اجاره‌ای از طریق وبسایت این مجموعه قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : دریان سفر امید
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز