قیمت اجاره ون با راننده و بدون راننده 28 شهریور 1401

لست سکند

اجاره ون به ویژه برای سفرهای دسته جمعی، یک گزینه هیجان انگیز است که همه ما دوست داریم تجربه کنیم؛ اجاره ون برای مسافرت خانوادگی و دوستانه نقش بسیاری در کاهش هزینه‌های مسافرت داشته و تجربه سفری جذاب و ارزان را رقم می‌زند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رنت خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اجاره ون با قیمت به صرفه برای سفر دارای مزایای بسیاری از جمله جادار و راحت بودن کابین، کاهش هزینه‌های سوخت، هزینه استهلاک و هزینه احتمالی صدمات و خرابی خودرو است. در حال حاضر اجاره انواع ون ارزان و لوکس با امکانات و شرایط مختلف فراهم شده است. کاماپرس در ادامه به بررسی شرایط و قیمت اجاره ون می‌پردازد؛

همه چیز درباره اجاره ون

اجاره ون با ظرفیت حداکثر 10 تا 14 نفر، در تمام ساعات شبانه روز و به دو شکل درون شهری و برون شهری در مجموعه سعادت رنت فراهم شده است. برای اجاره ون می‌توانید از دو طریق تماس تلفنی و آنلاین، انواع ون را به شکل دربستی یا همراه با راننده مجرب رزرو کنید.

راز آسمان پایتخت

اجاره ون تشریفاتی، فرودگاهی و با راننده

ون های تشریفاتی مجموعه سعادت رنت در حال حاضر شامل ون هایس، ون بنز ویتو، ون هیوندای h350 و ون مکسوس است. برای اجاره انواع ون تشریفاتی و فرودگاهی، معمولا یک راننده در اختیار مشتری قرار داده می‌شود؛ در این صورت نیاز به ارائه هیچ‌گونه مدرکی برای اجاره ون نیست.

یکی از مزیت‌های اجاره ون با راننده در مجموعه سعادت رنت، برخورداری این مجموعه از رانندگان مجرب و حرفه‌ای است. رانندگان این مجموعه همگی به دو زبان عربی و انگلیسی مسلط بوده و دارای گواهینامه بین‌المللی برای سفرهای برون شهری هستند.

اجاره ون دربستی

اجاره ون دربستی به دو شکل با راننده و بدون راننده صورت می‌گیرد، حداقل مدت زمان اجاره ون دربستی 5 ساعت است. یک نکته مهم در ارتباط با اجاره ون دربستی همراه با راننده برای چند روز این است که محل  استراحت، محل خواب و غذای راننده در این مدت بر عهده مشتری است.

شرایط و مدارک لازم برای اجاره ون بدون راننده

اجاره ون بدون راننده یک گزینه ایده آل و مناسب برای سفرهای خانوادگی است. مدارک لازم برای اجاره ون بدون راننده شامل ارائه یک مدرک شغلی معتبر یا چک و سفته به مبلغ خودرو و مدارک شناسایی است. در واقع با ارائه مدرک شغلی و فیش حقوقی مورد استناد، امکان اجاره ون حتی بدون چک، سفته و ودیعه نیز امکان‌پذیر است.

قیمت اجاره ون

قیمت اجاره ون بدون راننده و دربستی در بیرون شهر معمولا به شکل کیلومتری محاسبه می‌شود. در حالی که این رقم برای اجاره ون دربستی همراه با راننده و تشریفاتی و همچنین اجاره درون شهری به شکل ساعتی در نظر گرفته می‌شود. در این حالت می‌توانید مسیر مورد نظر خود برای رسیدن به مقصد را پیش از شروع حرکت به راننده اطلاع دهید.

با وجود این، قیمت اجاره انواع ون ون در مجموعه سعادت رنت در ادامه ذکر شده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز