قیمت اجاره هیوندای سوناتا در کیش 5 شهریور 1401

اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که با وسایلی چون قطار و هواپیما سفر می‌کنید؛ بهترین گزینه در هنگام رسیدن به مقصد و گشت و گذار، اجاره انواع خودرو لوکس مانند هیوندای سوناتا است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رنت خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اجاره هیوندای سوناتا در کیش با فراهم کردن تجربه رانندگی با یک خودرو لوکس سفری لذت‌بخش و راحت را برای شما رقم می‌زند؛ اجاره خودرو برای گشت و گذار در این جزیره، دارای مزیت‌های دیگری از جمله کاهش هزینه‌های ناشی از بیمه، فرسودگی خودرو و همچنین اطمینان از سالم و امن بودن خودرو است. ضمن این‌که قیمت اجاره روزانه هیوندا سوناتا با توجه به امکانات و کلاس آن، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. کاماپرس در ادامه به بررسی شرایط اجاره این خودرو در کیش می‌پردازد.

چرا هیوندای سوناتا اجاره کنیم؟

بسیاری از افراد برای اجاره خودرو در هنگام سفر، معمولا یک خودرو لوکس با ظاهری شیک و امکانات فول آپشن را ترجیح می‌دهند؛ با وجود این، اجاره خودرویی که با این ویژگی‌ها، قیمتی مناسب داشته باشد، کار راحتی نیست. اجاره هیوندا سوناتا به عنوان خودرویی لوکس در مجموعه سعادت رنت با قیمتی بسیار مناسب امکان‌پذیر است.

علاوه بر قیمت مناسب، این خودرو دارای آپشن‌های متعددی چون طراحی زیبا و چشم‌نواز، کامپیوتر سفری Trip Computer، سقف پانوراما، آینه تاریک شونده خودکار، چراغ‌های زنون، 6 اسپیکر و غیره اشاره کرد.

آریاک سفر

مدارک لازم برای اجاره هیوندای سوناتا در کیش

برای اجاره هیوندا سوناتا در کیش ابتدا باید چکی به مبلغ خودرو به عنوان ضمانت تحویل مجموعه اجاره دهنده شود. با وجود این، اگر چک نداشته باشید، می‌توانید مبلغ 5 میلیون تومان به عنوان ودیعه نقدی پرداخت کنید؛ در هر صورت این مبالغ در حین عودت خودرو به شما بازگردانده می‌شود. دیگر مدارک لازم برای رنت هیوندا سوناتا شامل گواهینامه معتبر رانندگی، کارت ملی و گواهی معتبر اشتغال به کار است. ضمن این‌که برای اجاره خودرو باید حداقل 20 سال سن داشته باشید.

قیمت اجاره روزانه هیوندای سوناتا در کیش

مدت زمان اجاره هیوندا سوناتا در کیش حداقل 24 ساعت یا یک روز است؛ قیمت اجاره این خودرو برای هر روز 850 هزار تومان در نظر گرفته شده است.  با وجود این، اگر قصد اجاره سایر خودروهای لوکس در کیش یا اجاره خودرو با قیمتی پایین‌تر را داشته باشید، قیمت اجاره روزانه خودروهای دیگر در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنت
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز