قیمت اجاره روزانه کیا اسپورتیج 27 مرداد 1401 + مدارک لازم

لست سکند

بازار اجاره خودروهای لوکس در دوران تعطیلات و زمان سفر بسیار داغ می‌شود؛ اجاره خودرو فرصتی را فراهم کرده است تا بسیاری از افراد بتوانند با استفاده از یک خودرو لوکس و پرطرفدار مانند کیا اسپورتیج ، سفری لذت‌بخش را تجربه کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رنت خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، علاوه بر زمان سفر، بسیاری از افراد برای انجام برخی امور مانند مجالس عروسی، گشت و گذار شهری یا قرارهای کاری، خودروهای لوکس‌تر مانند کیا اسپورتیج را اجاره می‌کنند. اجاره کیا اسپورتیج در میان خودروهای مدرن خارجی بسیار مورد استقبال قرار داشته و قیمت به صرفه و مناسبی دارد. کاماپرس در ادامه شرایط و مدارک مورد نیاز برای رنت کیا اسپورتیج را بررسی کرده است.

شرایط اجاره روزانه کیا اسپورتیج بدون راننده

اجاره کیا اسپورتیج در مجموعه سعادت رنت بدون راننده و برای مدت زمان حداقل سه روز امکان‌پذیر است؛ استفاده از کیا اسپورتیج پس از اجاره با شرایط خاصی از جمله محدودیت کیلومتر روزانه 250 کیلومتر در ساعت صورت می‌گیرد؛ با وجود این، میزان کیلومتر مازاد پس از عودت خودرو محاسبه و دریافت می‌شود.

اجاره کیا اسپورتیج در تهران و سایر شهرستان‌ها به راحتی و به دو شکل رزرو آنلاین و تماس تلفنی امکان‌پذیر بوده و متصدی تعیین شده، خودرو مورد نظر را در محل به مشتری تحویل می‌دهد.از مزایای رنت کیا اسپورتیج در این مجموعه پوشش بیمه بدنه و شخص ثالث بر روی خودرو است، به‌نحوی که در صورت تصادف، هیچ‌گونه هزینه‌ای متوجه مشتری نمی‌شود.

راز آسمان پایتخت

مدارک لازم برای اجاره کیا اسپورتیج بدون راننده

کرایه کیا اسپورتیج بدون راننده نیاز به ارائه برخی مدارک ضروری از سوی مشتری دارد. مشتری در ابتدا باید یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو و همچنین مبلغی به عنوان ودیعه یا دیپوزیت برای ضمانت ارائه دهد؛ البته این مبلغ و چک در هنگام عودت خودرو، بازگردانده می‌شود.

دیگر مدارم لازم برای اجاره کیا اسپورتیج شامل گواهینامه رانندگی با حداقل اعتبار زمانی 6 ماه، اصل و عکس کارت ملی اجاره گیرنده و گواهی معتبر اشتغال به کار برای احراز محل شغل شخص اجاره گیرنده خودرو است. ضمن این‌که اجاره گیرنده باید حداقل 20 سال سن داشته باشد.

قیمت روزانه اجاره کیا اسپورتیج

اجاره کیا اسپورتیج در تهران و شهرستان‌ها به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه موجود است؛ اجاره این خودرو برای مدت زمان 3 تا 6 روز، روزانه 1 میلیون و 790 هزار تومان است. این رقم برای 7 تا 20 روز، به ازای هر روز، به میزان 1 میلیون 760 هزار تومان و برای بیش از 20 روز، 1 میلیون و 710 هزار تومان محاسبه می‌شود.

با وجود این، اگر به دنبال رنت خودرو ارزان یا رنت سایر خودروهای لوکس هستید، قیمت اجاره روزانه این خودورها در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز