قیمت اجاره روزانه کامارو کروک در کیش 6 شهریور 1401

لذت یک سفر هیجان انگیز با یک خودرو لوکس آمریکایی مانند کامارو کروک یکی از تفریحاتی است که احتمالا همه ما دوست داریم تجربه کنیم؛ اجاره انواع خودرو لوکس این تجربه به یاد ماندنی را با کم‌ترین هزینه برای شما رقم می‌زند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رنت خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مهم‌ترین جذابیت‌ کامارو کروک علاوه بر ظاهر لوکس و کلاسیک آن، امکانات و آپشن‌های منحصر به فرد آن است که رانندگی را به یک تجربه لذت‌بخش و دلچسب تبدیل می‌کند. اجاره کامارو کروک در جزیره کیش برای گشت و گذار به ویژه در میان جوانان بسیار پرطرفدار است. کاماپرس در ادامه به بررسی شرایط و قیمت اجاره روزانه کامارو کروک در کیش می‌پردازد.

همه چیز درباره اجاره کامارو کروک در کیش

اجاره کامارو کروک در کیش با قیمت بسیار مناسب در مجموعه سعادت رنت امکان‌پذیر است؛ این خودرو با ظاهری زیبا و سالم و در بهترین شرایط فنی تحویل مشتری می‌شود. برای اجاره این خودرو در جزیره کیش، با قرارداد رسمی و بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه اضافی، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا به شکل آنلاین اقدام کنید.

از آپشن‌های این خودرو می‌توان به دو پیشرانه متفاوت، پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ، قابلیت تولید 275 اسب بخار قدرت و پیشرانه شش سیلندری اشاره کرد.

آریاک سفر

شرایط لازم برای اجاره کامارو کروک

برای کرایه کامارو کروک در کیش باید حداقل 20 سال سن داشته و مدارک لازم از جمله کپی کارت شناسایی، گواهینامه رانندگی، چک به مبلغ ارزش کل خودرو را به مجموعه تحویل دهید؛ با وجود این، در صورت نداشتن چک می‌توانید مبلغ 8 میلیون تومان ودیعه نقدی پرداخت کنید. پس از تحویل مدارک و رزرو، خودرو در شرکت مجموعه، فرودگاه یا محل مورد نظر، تحویل شما می‌شود.

لازم به ذکر است، با رنت کامارو کروک در کیش ، تمام هزینه‌‌های جریمه یا خلافی در مدت اجاره، بنزین مصرفی و خسارت‌های ناشی از تصادف بر عهده خود شما است. البته اگر هزینه‌ها ناشی از فرسودگی خودرو مانند پنچری باشد، این هزینه توسط خود مجموعه پرداخت می‌شود.

قیمت اجاره کامارو کروک در کیش

حداقل زمان اجاره این خودرو در کیش، 24 ساعت یا یک روز است؛ قیمت اجاره روزانه کامارو کروک در حال حاضر 3 میلیون و 400 هزار تومان است. با این حال، اگر به دنبال اجاره خودرویی با قیمت پایین‌تر یا دیگر خودروها هستید، قیمت اجاره روزانه خودرو در شهرهای مختلف در ادامه آمده است؛

مرتبط با : سعادت رنت
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز