قیمت اجاره روزانه هیوندای اکسنت در دبی 14 شهریور 1401

اجاره انواع خودرو مانند هیوندای اکسنت با توجه به گرمای شدید هوا در این کشور و هزینه بالای کرای تاکسی بسیار مورد استقبال مسافران واقع شده است؛ ضمن این‌که قیمت ارزان سوخت در امارات سبب شده تا با اجاره خودرو، هزینه‌های شما در سفر به دبی نصف شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رنت خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اجاره هیوندای اکسنت در دبی یکی از گزینه‌های اقتصادی و محبوب به شمار می‌آید. از مزیت‌های اجاره این خودرو همچنین می‌توان به ظاهر لوکس و آپشن‌های متعدد از جمله سیستم فنی مناسب و فضای جادار و راحت اشاره کرد. کاماپرس در ادامه به بررسی شرایط و قیمت اجاره روزانه هیوندا اکسنت در دبی می‌پردازد.

شرایط اجاره هیوندای اکسنت در دبی

اجاره هیوندا اکسنت در دبی بدون نیاز به داشتن کردیت کارت در مجموعه سعادت رنت فراهم شده و شما می‌توانید مبلغ اجاره را به دو صورت ارزی و ریالی پرداخت کنید. برای اجاره اکسنت در دبی می‌توانید ابتدا به دو شکل آنلاین و تماس تلفنی اقدام به رزرو کرده و مدارک مورد نیاز را از طریق واتسپ برای مجموعه ارسال کنید.

کرایه هیوندای اکسنت در دبی برای مدت زمان حداقل روز و با محدودیت 200 کیلومتر در هرروز امکان‌پذیر است. ضمن این‌که هزینه‌های سالک که توسط دوربین‌های بزرگراه شیخ زاید و به ازای هربار تردد ثبت می‌شود، در زمان عودت خودرو از مبلغ دیپوزیت کسر می‌شود.

آریاک سفر

تحویل و عودت هیوندا در دبی

هیوندا اکسنت اجاره شده در هر نقطه از دبی که توسط مشتری تعیین شود به او تحویل یا عودت می‌شود؛ البته  در این صورت هزینه ترانسفر خودرو با مشتری است. مجموعه خودرو را به کارواش شده، به شکل فول بنزین و با بیمه پایه به مشتری تحویل می‌دهد.

مدارک لازم برای اجاره هیوندا اکسنت در دبی

مدارک لازم برای رنت هیوندای اکسنت در دبی علاوه بر مبلغ دیپوزیت و میزان 9 میلیون و 292 هزار تومان بابت ضمانت، شامل اصل گواهینامه بین المللی، تصویر ویزا و تصویر پاسپورت است.

گفتنی است که مجموعه در زمان تحویل خودرو، برگ قرارداد با اطلاعات کامل خودرو را به شما تحویل می‌دهد که در حکم مدارک خودرو است.

قیمت اجاره روزانه هیوندا اکسنت در دبی

اجاره هیوندای اکسنت در حال حاضر برای مدت زمان 2 تا 8 روز، برای هر روز 929 هزار تومان است. این رقم برای اجاره به شکل هفتگی و ماهانه مشمول تخفیف می‌شود؛ به‌طوری که هزینه اجاره این خودرو برای مدت 9 تا 20 روز، روزانه 851 هزار تومان و برای بیش از 20 روز، روزانه 766 هزار تومان محاسبه می‌شود.

با وجود این، قیمت اجاره خودرو برای خودروهای دیگر در شهرهای مختلف، در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنت
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز