قیمت اجاره روزانه هیوندای النترا در دبی 15 شهریور 1401

لست سکند

دبی یکی از مقاصد پر رفت و آمد برای ایرانیان چه برای سفر و تفریح، چه برای انجام امور کاری است؛ اجاره انواع خودرو لوکس مانند هیوندای النترا یک گزینه لاکچری و در عین حال کم هزینه برای تردد در دبی محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رنت خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اجاره خودرو در دبی دارای مزایای متعددی از جمله راحتی تردد بدون دردسرهای حمل و نقل عمومی و صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها با توجه به قیمت پایین سوخت در امارات است. اجاره هیوندای النترا یکی از گزینه‌های اقتصادی رنت خودرو در دبی محسوب می‌شود که از ظاهری لوکس و امکانات متعددی نیز برخوردار است. کاماپرس در ادامه به بررسی شرایط و قیمت اجاره روزانه هیوندا النترا در دبی می‌پردازد.

همه چیز درباره اجاره هیوندای النترا در دبی

اجاره هیوندای النترا در دبی مدل 2023 توسط مجموعه سعادت رنت و تنها با یک تماس تلفنی امکان‌پذیر است. پس از رزرو و ارسال مدارک مورد نیاز برای اجاره از طریق واتسپ، با توجه به زمان مشخص شده، خودرو مورد نظر در هر نقطه‌ای که مشتری مایل باشد، تحویل او می‌شود.

پرداخت هزینه اجاره هیوندا النترا در دبی به دو شکل ریالی و درهم، بدون نیاز به داشتن کردیت کارت یا همان کارت اعتباری امکان‌پذیر است. از شرایط اجاره این خودرو همچنین، اجاره برای مدت حداقل 2 روز، داشتن حداقل 25 سال سن و محدودیت 200 کیلومتر در روز است.

راز آسمان پایتخت

ضمن این‌که هزینه ثبت شده به ازای هربار تردد در بزرگراه شیخ زاهد در زمان عودت خودرو از مبلغ پرداختی به عنوان دیپوزیت کسر می‌شود.

مدارک لازم برای اجاره هیوندا النترا در دبی

برای کرایه هیوندای النترا در دبی ابتدا باید مبلغی به عنوان دیپوزیت و همچنین مبلغی در حدود 11 میلیون و 659 هزار تومان به عنوان ضمانت بپردازید. دیگر مدارک لازم برای اجاره هیوندا در دبی شامل کپی گواهینامه بین المللی، تصویر ویزا و تصویر پاسپورت است.

قیمت اجاره روزانه هیوندای النترا در دبی

رنت هیوندای النترا در دبی به شکل روزانه، هفتگی و ماهانه توسط مجموعه سعادت رنت فراهم شده است؛ قیمت اجاره این خودرو برای مدت زمان 2 تا 8 روز، برای هر روز 1 میلیون و 289 هزار تومان است. این رقم برای مدت بیش از این میزان مشمول تخفیف می‌شود؛ به‌طوری که برای مدت 9 تا 20 روز، برای هر روز 1 میلیون و 748 هزار تومان و برای بیش از 20 روز، برای هر روز به میزان 1 میلیون و 515 هزار تومان محاسبه می‌شود.

با وجود این، قیمت اجاره خودرو برای دیگر خودروها در دبی و سایر شهرها در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز