قیمت اجاره روزانه فیات اگیا (دیزل) در ترکیه 9 شهریور 1401 / بدون راننده

با توجه به هزینه بالای حمل و نقل عمومی در ترکیه و همچنین صرف انرژی و زمان زیاد برای تعویض مداوم این وسایل حمل و نقلی، اجاره انواع خودرو مانند فیات اگیا (دیزل) می‌تواند گزینه بسیار مناسبی چه برای انجام امور کاری و چه امور تفریحی باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رنت خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مسئله نداشتن کارت اعتباری، اجاره انواع خودرو در ترکیه را تاحدی برای ایرانی‌ها سخت کرده است؛ بنابراین پیدا کردن شرکتی که امکان رزرو خودرو بدون نیاز به کارت اعتباری را فراهم کند، اهمیت دارد. کاماپرس در ادامه به بررسی شرایط اجاره فیات اگیا در ترکیه بدون نیاز به کارت اعتباری می‌پردازد.

شرایط اجاره فیات اگیا دیزل در ترکیه

اجاره فیات اگیا (دیزل) در مجموعه سعادت رنت بدون نیاز به داشتن کارت اعتباری و با پرداخت کمترین میزان دیپوزیت با راننده و بدون راننده فراهم شده است. ضمن این‎که مبلغ پرداختی به عنوان دیپوزیت در هنگام عودت خودرو، سریعا و بدون بلوکه شدن به شم بازگردانده می‌شود.  برای اجاره فیات اگیا در ترکیه باید دو هفته قبل از سفر خود از طریق تماس تلفنی یا به شکل آنلاین اقدام به رزرو خودرو کنید. ضمن این‌که مجموعه سعادت رنت در اجاره خودرو با راننده در ترکیه ، از وجود راننده‌های مجرب و مسلط به زبان ترکی و فارسی بهره برده است.

حداقل مدت زمان کرایه فیات اگیا در ترکیه 3 روز و با محدودیت 150 کیلومتر در روز است؛ ضمن این‌که برای اجاره این خودرو باید حداقل 18 سال سن داشته باشید.

آریاک سفر

مدارک لازم برای اجاره فیات اگیا در ترکیه

برای رنت فیات اگیا دیزل در ترکیه ابتدا باید مبلغی در حدود 14 تا 28 میلیون تومان به عنوان دیپوزیت بپردازید. دیگر مدارک لازم شامل گواهینامه ایرانی و بین المللی معتبر، عکس و یا کپی پاسپورت، عکس بلیط رفت به ترکیه و بیعانه است. پس از ارائه مدارک و رزرو خودرو، می‌توانید در خودرو مورد نظر خود را با توجه به زمان مشخص شده در قرارداد در هر نقطه‌ای از استانبول تحویل بگیرید.

قیمت اجاره روزانه فیات اگیا دیزل در ترکیه

قیمت اجاره فیات اگیا در ترکیه از نوع دنده‌ای دیزل برای هر روز 630 هزار تومان است؛ قیمت پایین اجاره روزانه این خودرو مزیت بسیار خوبی در صرفه جویی در وقت و هزینه در ترکیه است.

با این حال، قیمت اجاره خودرو برای ماشین‌های دیگر در ترکیه و سایر شهرها در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنت
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز