قیمت اجاره روزانه فیات اگیا (بنزینی) در ترکیه 10 شهریور 1401

تردد و حمل و نقل برای گشت و گذار و انجام کارها یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر سفری محسوب می‌شود؛ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در مناطق توریستی مانند ترکیه بسیار پردردسر و پر هزینه است. اجاره انواع خودرو مانند فیات اگیا تجربه سفری کم هزینه و لذت‌بخش را رقم می‌زند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رنت خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با اجاره انواع خودرو لوکس مانند فیات اگیا در سفر خود به ترکیه، علاوه بر کاهش هزینه‌ها و راحتی سفر، می‌توانید رانندگی با یک خودرو لوکس را تجربه کنید؛ ضمن این‌که اجاره خودرو لوکس در رویدادها و قرارهای کاری، امکان حضور با ظاهری موجه را برای شما فراهم می‌کند. کاماپرس در ادامه به بررسی شرایط و قیمت اجاره روزانه فیات اگیا (بنزینی) در ترکیه می‌پردازد.

چرا اجاره فیات اگیا ؟

فیات اگیا بنزینی یکی از خودروهای محبوب و پرطرفدار برای اجاره در مجموعه سعادت رنت است؛ اجاره فیات اگیا در ترکیه با توجه به قیمت مناسب آن به ویژه برای اقامت بلند، هزینه‌های سفر شما را تقریبا نصف می‌کند. ضمن این‌که این خودرو دارای ظاهری شیک و لوکس بوده و از امکانات و آپشن‌های خوبی نیز برخوردار است.

اجاره فیات اگیا بنزینی در ترکیه با چه شرایطی امکان‌پذیر است؟

اجاره فیات اگیا (بنزینی) در ترکیه توسط مجموعه سعادت رنت با کمترین قیمت و بدون نیاز به هیچ‌گونه ضمانتی فراهم شده است. اجاره خودرو در ترکیه معمولا نیازمند داشتن کارت اعتباری است، در حالی که کرایه این خودرو در سامانه رزرواسیون سعادت رنت بدون نیاز به داشتن کارت اعتباری و با کمترین میزان دیپوزیت صورت می‌گیرد.

آریاک سفر

کرایه فیات اگیا بنزینی در ترکیه برای مدت زمان حداقل 3 روز، با پوشش کامل بیمه بوده و در خودرو در هر نقطه از استانبول که مشتری مشخص کند، تحویل او می‌شود. داشتن حداقل 18 سال سن نیز از شرایط اجاره این خودرو در ترکیه است.

مدارک لازم برای اجاره فیات اگیا بنزینی در ترکیه

مدارک لازم برای رنت فیات اگیا (بنزینی) در ترکیه به جز مبلغ دیپوزیت شامل گواهینامه ایرانی و بین المللی معتبر، عکس و یا کپی پاسپورت، عکس بلیط رفت به ترکیه و بیعانه است. ضمن این‌که اجاره خودرو در ترکیه با محدودیت روزانه 150 کیلومتر صورت می‌گیرد.

قیمت رنت فیات اگیا بنزینی در ترکیه

فیات اگیا (بنزینی) یکی از خوش‌قیمت‌ترین خودروهای موجود برای اجاره در ترکیه است؛ قیمت اجاره این خودرو در حال حاضر برای هر روز به میزان 630 هزار تومان محاسبه می‌شود. در هر حال، قیمت اجاره روزانه خودرو در ترکیه و سایر شهرها در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنت
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز