قیمت اجاره روزانه فولکس واگن گلف در ترکیه 7 شهریور 1401

اجاره خودرو بهترین گزینه در سفر به کشورهای خارجی مانند ترکیه و گشت و گذار راحت و بدون دردسر در آن‌ها است؛ با اجاره انواع خودرو لوکس مانند فولکس واگن گلف در ترکیه، سفری لاکچری و در عین حال کم هزینه را تجربه خواهید کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رنت خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با اجاره خودرو در ترکیه می‌توانید به راحتی و با خودرو اختصاصی خود، از تمام جاذبه‌های تفریحی و گردشگری این کشور دیدن کنید و سفری هیجان انگیر و ایمن را تجربه کنید؛ اجاره فولکس واگن گلف با توجه به امکانات و قیمت اجاره آن یکی از خودروهای محبوب برای اجاره محسوب می‌شود. کاماپرس در ادامه به معرفی شرایط و قیمت اجاره روزانه فولکس واگن در ترکیه می‌پردازد.

شرایط اجاره فولکس واگن در ترکیه

امکان اجاره فولکس واگن در ترکیه بدون راننده و به شکل کاملا اختصاصی در مجموعه سعادت رنت فراهم شده است. برای اجاره این خودرو تنها کافی است تا سه روز قبل از زمان سفر خود به ترکیه از طریق تماس تلفنی اقدام به رزرو کنید.

مجموعه سعادت رنت امکان کرایه فولگس واگن در ترکیه را بدون نیاز به داشتن کارت اعتباری و با پرداخت کمترین دیپوزیت یا ودیعه نقدی برای مشتریان فراهم کرده است. ضمن این‌که مبلغ پرداختی به عنوان دیپوزیت، در لحظه عودت خودرو و بدون نیاز به هیچ‌گونه انتظار برای بلوکه کردن مبلغ، بازگشت داده می‌شود.

آریاک سفر

چرا اجاره فولکس واگن؟

همه ما دوست داریم حداقل یک بار هیجان رانندگی با یک خودرو لوکس و فول آپشن را تجربه کنیم، و چه زمانی بهتر از زمان سفر؟ فولکس واگن به عنوان یکی از پرفروش‌ترین خودروهای جهان دارای ظاهری بسیار زیبا و لوکس است. از جمله امکانات رفاهی جذاب این خودرو می‌توان به سیستم صوتی همراه با آمپلیفایر 10 کاناله، ساب ووفر، 8 بلندگو، فرمان اسپرت چرمی با طراحی آلومینیومی و شیفتر پشت فرمان و غیره اشاره کرد.

مهم‌ترین مزیت رنت فولکس واگن در ترکیه ، قیمت بسیار مناسب آن برای خودرویی در این سگمنت و با این سطح امکانات است.

قیمت اجاره فولکس واگن در ترکیه

قیمت اجاره روزانه فولکس واگن در ترکیه 838 هزار تومان بوده و اجاره این خودرو برای مدت زمان حداقل 3 روز امکان‌پذیر است. با وجود این اگر قصد اجاره انواع دیگر خودروهای لوکس در استانبول یا سایر شهرها را دارید، قیمت اجاره روزانه خودرو های دیگر نیز در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز