قیمت اجاره روزانه رنو کلیو در ترکیه 13 شهریور 1401

لست سکند

تردد و رفت و آمد آسان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسافران پس از رسیدن به مقصد است؛ اجاره انواع خودرو لوکس در ترکیه مانند رنو کلیو علاوه بر این‌که سفری هیجان انگیز را برای شما رقم می‌زند، سبب صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار اجاره خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام اجاره انواع خودرو مانند رنو کلیو در ترکیه برای ایرانیان، نداشتن کارت اعتباری است؛ بنابراین پیدا کردن شرکتی که شرایط اجاره خودرو بدون نیاز به کارت اعتباری را فراهم کرده باشد، از اهمیت بالایی برخوردار است. کاماپرس در ادامه به بررسی شرایط اجاره رنو کلیو بدون داشتن کارت اعتباری و همچنین قیمت اجاره روزانه آن می‌پردازد.

رنو کلیو را با چه شرایطی در ترکیه اجاره کنیم؟

اجاره رنو کلیو در ترکیه بدون نیاز به داشتن کارت اعتباری و با کم‌ترین میزان دیپوزیت در ترکیه توسط مجموعه سعادت رنت فراهم شده است. برای اجاره رنو کلیو در ترکیه می‌توانید به راحتی سه روز قبل از سفر خود به این کشور، از دو طریق آنلاین یا تماس تلفنی اقدام به رزرو کنید.

از جمله شرایط کرایه رنو کلیو در ترکیه داشتن سن بالای 18 سال و همچنین محدودیت 150 کیلومتر در هر روز است؛ ضمن این‌که حداقل مدت زمان برای اجاره خودرو در ترکیه 3 روز است.

راز آسمان پایتخت

تحویل و عودت رنو کلیو در ترکیه چگونه است؟

پس از ارسال مدارک و تکمیل فراینده اجاره خودرو، می‌توانید خودرو اجاره شده را با توجه به زمان مندرج در قرارداد، در هر نقطه از کشور ترکیه از نمایندگان مجموعه تحویل گرفته یا به آن‌ها بازگردانید. ضمن این‌که امکان تحویل در یک شهر و عودت در شهر مقصد نیز فراهم شده است.

رنو کلیو اجاره شده، با ظاهری سالم و در بهترین شرایط فنی و تحت پوشش کامل بیمه تحویل مشتری می‌شود.

برای اجاره رنو کلیو در ترکیه به چه مدارکی نیاز است؟

برای اجاره رنو کلیو در ترکیه به مانند اجاره سایر خودروها در این کشور، نیاز به ارائه گواهینامه ایرانی و بین المللی معتبر، عکس یا کپی پاسپورت، عکس بلیط رفت به ترکیه و بیعانه است. ضمن این‌که در هنگام اجاره مبلغی نیز بابت دیپوزیت و همچنین جریمه‌های احتمالی دریافت می‌شود.

قیمت اجاره روزانه رنو کلیو در ترکیه چقدر است؟

قیمت اجاره رنو کلیو در ترکیه در حال حاضر برای هر روز به میزان 790 هزار تومان محاسبه می‌شود؛ این رقم برای اجاره خودرویی در این سطح ترکیه بسیار مناسب بوده و نقش موثری در کاهش هزینه‌های مصارفی شما دارد. با وجود این، قیمت اجاره خودرو برای دیگر خودروها در ترکیه و دیگر شهرها در ادامه آمده است؛

مرتبط با : سعادت رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز