قیمت اجاره خانه در قشم برای عید نوروز

از آنجایی که طی فروردین ماه دمای جزیره قشم استان هرمزگان نهایتا 24 درجه خواهد بود بسیاری از مردم عید نوروز را برای سفر به این جزیره انتخاب می‌کنند. البته سفر نیازمند محلی برای اقامت است که برخی اچاره خانه را ترجیح می‌دهند. براساس بررسی‌های صورت گرفته در سایت‌های اجاره خانه، قیمت اجاره خانه در قشم برای عید نوروز در ارزان‌ترین حالت شبی 700 هزارتومان قیمت دارد.

کاماپرس در ادامه قیمت اجاره خانه در قشم برای عید نوروز را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*آپارتمان 80 متری درقشم به قیمت شبی 700 هزارتومان اجاره  داده می‌شود. این اقامتگاه ظرفیت 3 نفر بعلاوه 2 نفر اضافه را دارد. این اقامتگاه دارای امکاناتی همچون تلویزیون، گیرنده دیجیتال، یخچال، اجاق گاز، سرویس غذاخوری، دو اتاق خواب، اسپیلیت، پنکه، هیتر و غیره است.

*مسافران می‌توانند واحد 10 متری که ظرفیت 2 نفر را دارد شبی 770 هزارتومان رزرو کنند. این اقامتگاه به اسپلیت، هیتر برقی، دوش و غیره مجهز شده است. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

آریاک سفر

*واحدی 95 متری یک میلیون و 500 هزارتومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان امکانات اقامتی همچون سرویس غذاخوری، جاروبرقی، گیرنده دیجیتال، دو اتاق خواب، جعبه کمک‌های اولیه و غیره دارد. این واحد 5 نفر ظرفیت دارد و 2 نفر اضافه نیز می‌توانند در این خانه اقامت داشته باشند.

*مسافران برای اجاره آپارتمان 95 متری در قشم باید مبلیغی به میزان یک میلیون و 800 هزارتومان به صورت شبانه پرداخت کنند. این واحد در طبقه چهارم واقع شده و امکاناتی همچون دو اتاق خواب، سرویس غذا خوری، یخچال، جاروبرقی، اجاق گاز و غیره دارد.

بیشتر بخوانید:

*مسافران قشم در ایام نوروز همچنین می‌توانند واحدی 100 متری اجاره کنند. این واحد در طبقه سوم واقع شده و از امکانات آن می‌توان به ماشین لباسشویی، یخچال، تلویزیون، اجاق گاز و غیره اشاره کرد. ظرفیت این خانه 4 نفر تعیین شده که 2 نفر به صورت اضافه می‌توانند اقامت داشته باشند. قیمت اجاره هر شب این اقامتگاه 6 میلیون و 900 هزارتومان آگهی شده است.

*برای آپارتمان سه خوابه در قشم، شبی 7 میلیون و 200 هزارتومان اجاره‌بها تعیین شده است. این آپارتمان 160 متری ظرفیت 4 نفر بعلاوه 2 نفر اضافه را دارد. از امکانات این اقامتگاه می‌توان جاروبرقی، اجاق گاز، سرویس غذا خوری، گیرنده دیجیتال، تلویزیون و غیره را نام برد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز