قیمت آهن آلات و میلگرد سایز 22 صعود کرد

روزهای اواسط هفته به شکلی طی می‌شوند که قیمت هر کیلو آهن در بازه 400 الی 500 تومانی در اغلب بازارها افزایش دارد و قیمت میلگرد سایز ۲۲ و انواع دیگر را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آهن ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این افزایش قیمت با شروع شروع التهابات نرخ دلار آغاز شد و تا امروز نیز ادامه پیدا کرده است. بازار ارز نیز که روندی صعودی در پیش گرفته بود با عبور قیمت دلار از کانال ۳۱ هزار تومانی در نزدیکی‌های کانال ۳۲ هزار تومانی در نوسان بود در حالی که چندی پیش نرخ دلار به ۲۸ هزار تومان نیز رسید. گزارش‌ها حاکی است که روز گذشته نرخ دلار در بازار آزاد حدود ۳۱ هزار و ۷۵۰ تومان به فروش رسید.

حالا که به پایان هفته نزدیک می‌شویم هم نوسانات افزایشی ادامه دارد. درحالی که در بخشی از بازار هنوز می‌توان شاهد ثبات بود، اغلب شرکت‌ها قیمت آهن و میلگرد خود را با افزایش اعلام می‌کنند.

به موازات افزایش نرخ دلار و اثر روانی آن بر نرخ فولاد، بیش از نیمی از کارخانه‌ها قیمت میلگرد آجدار را با ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومان افزایش عرضه کردند. میلگرد سایز 22 از 14 هزار و 578 تومان به 14 هزار و 771 تومان رسید.

آریاک سفر

قیمت روز تیرآهن در بخشی از بازار ثابت اعلام شد و در بخشی دیگر افزایش قیمت داشت. نوسان افزایشی در محدوده ۱۰ الی ۱۰۰ هزار تومان برآورد شد.

این نوسانات نشان می‌دهد که بیشتر قیمت‌ها همانند میلگرد سایز 22 ، روند افزایشی را طی می‌کنند که ناشی از افزایش نرخ دلار است. با این حال، آنطور که در سمت عرضه به نظر می‌رسد، تقاضا افزایش ندارد و در ضعف شدید به سر می‌برد. معاملات همچنان در رکود و آرامش به سر می‌برند و رونقی در بازار به چشم نمی‌خورد. در ادامه این مطلب جدول قیمت آهن آلات قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز