قیمت آجیل چهارشنبه سوری چند؟

قیمت آجیل نسبت به سال گذشته تورمی حدودی 100 درصدی را تجربه کرده است. قیمت پسته در حالی که سال گذشته قیمتی بین 250 تا 300 هزار تومان داشت، امسال قیمتی بین 500 تا 1 میلیون تومان دارد. خرید آجیل از رسوم قدیمی ایرانیان در اعیاد است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس قیمت آجیل شب چهارشنبه سوری را با جستجو در سایت دیجی کالا بررسی می‌کند.

آجیل چهار مغز لوبلی

این آجیل در بسته 250 گرمی تولید و عرضه شده است. بادام، بادام هندی، پسته و فندق اجزای تشکیل دهنده این آجیل هستند. قیمت بسته 250 گرمی این محصول 217 هزار تومان است.

آریاک سفر

آجیل مخلوط شیرین اکبر راستگو

قیمت بسته 280 گرمی این محصول در فروشگاه دیجی کالا 225 هزار تومان است. این آجیل از پسته خام، کشمش، مغز بادام، انجیر و بادام هندی تشکیل شده است. این آجیل به صورت خام بوده و بدون نمک است.

بیشتر بخوانید:

آجیل مخلوط آنید

این آجیل صادراتی بوده و در بسته 400 گرمی تولید و عرضه شده است. مغز بادام درختی، پسته اکبری ممتاز، تخمه کدو، تخمه ژاپنی و بادام زمینی اجزای تشکیل دهنده این آجیل مخلوط هستند. بسته 400 گرمی این محصول با قیمت 261 هزار تومان به فروش می‌رسد.

آجیل مخلوط شور

آجیل شور اکبر راستگو در بسته‌بندی 270 گرمی به فروش می‌رسد. بادام شور، مغز فندق، پسته و بادام هندی اجزای تشکیل دهنده این آجیل هستند. قیمت این محصول در فروشگاه دیجی‌کالا 264 هزار تومان است.

آجیل هفت مغز لوبلی

آجیل لوبلی از هفت جزء گردو، بادام درختی، بادام هندی فندق خام، پسته خام، کشمش سبز، توت خشک و انجیر خشک تشکیل شده است. این محصول در بسته 500 گرمی عرضه شده و قیمت آن 370 هزار تومان است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز