قیمت‌ روز گوشی های هواوی ، سامسونگ و شیائومی

لست سکند

گوشی‌های موبایل در دنیای امروز به یکی از ابزارهای پرکاربرد و حیاتی برای زندگی تبدیل شده‌اند، اما با توجه به افزایش هرروزه قیمت دلار، قیمت موبایل نیز رشد چشمگیری داشته است. بنابراین بررسی قیمت‌ها و مشخصات گوشی های موبایل برای تهیه یک موبایل با کیفیت و قیمت مناسب تا حدودی ضروری به نظر می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، درحال حاضر برند هوآوی یکی از پرفروش‌ترین برندهای گوشی موبایل در ایران است که می‌توان آن را با قیمتی در حدود ۴ تا ۱۲ میلیون تهیه کرد.

ارزان ترین گوشی هوآوی یعنی مدل Y8p با 4 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی را می‌توان با قیمتی در حدود ۵ میلیون تومان و گران‌ترین محصول و یکی از پرچمداران آن یعنی مدل Nova 8 5G با دو سیم‌ کارت و 128 گیگابایت حافظه داخلی را می‌توان با قیمتی تا حدود ۱۲ میلیون خریداری کرد.

ضمنا از دیگر محصولات پرطرفدار هوآوی که با قیمتی مناسب قابل خریداری است، مدل Y8P/۶ با دو سیم کارت است که در حدود شش میلیون تومان قیمت دارد.

راز آسمان پایتخت

تازه‌های بازار موبایل:

اگر قصد خریداری گوشی‌های برند سامسونگ را داشته باشید، می‌توانید ارزان ترین گوشی سامسونگ مدل A12 را با بودجه ۴ میلیون و ۳۰ هزارتومان خریداری کنید.

همچنین از پرطرفدارترین مدل‌های سامسونگ، مدل A32 با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با کمی هزینه بیشتر در قیمت هفت میلیون و ۱۱۰ هزارتومان قابل خریداری است. از دیگر مدل‌های پرفروش سامسونگ، مدل‌های A22 و A52 هستند که به ترتیب با قیمت‌های حدودی ۶ میلیون و ۸ میلیون ۹۵۰ هزارتومان به فروش می‌رسند.

همچنین از دیگر برندهای محبوب گوشی موبایل در ایران، برند شیائومی است؛ در حال حاضر ارزان ترین گوشی شیائومی redmi 9a سه میلیون و ۱۶۰ هزار تومان است و در مقابل گران‌ ترین گوشی شیائومی یعنی poco F3 با قیمت حدودی ۱۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

مرتبط با : سامسونگشیائومیهوآوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز